SAKIT KEPALA

10.3.09 Suria Lekatlekit 0 Comments

Kepala aku ni apa la yang menghuni asyik sakit jer.. sakit hati tol!!! Rasa cam nak lari laju2 pastu sondol dinding guna kepala ni.. tu cari penyakit namanya.Apa kes dah kol 12 tak tido lagi?? esok nak keja liat la nak bangun.Pastu mula la mandi kerbau.. cover ngan perfume.Elok sangat la anak dara perangai camtu.Bebel kat diri sendiri lak.. Arini takde apa yang berlaku pun.Aku abiskan masa dok melepak dalam bilik jer. Boleh gila aku kalau slalu camni.. time's up.Bubye..


JAB NAK SCAN GUNA JARI APA YANG ADA DLM KEPALA NI.. MAYBE SEMUT?? LIPAS?? CICAK??.. HURMMM

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Jom Lekat Lekit Di Blog Baru Aku

9.3.09 Suria Lekatlekit 0 Comments

Ha.. Tak bangun sembahyang subuh ker?? Mukadimah aku.. Yelah aku create blog ni subuh hari.Apapun salam sejahtera ke atas anda semua.. cewah macam la ada orang nak baca blog senget aku ni.2009.. hurmmm apa yang mahu aku kisahkan disini lepas ini adalah sesuatu yang baru.Jadi diri sendiri.. tak perlu berpura walau dalam abjat.Aku memang tak manja dan agak kasar orangnya so aku tak perlu bersaya2 dalam blog ni macam yang lepas - lepas.Biar aku tulis blog ni dengan slamber dan bersahaja.Itu adalah sifat aku yang sebenar.Tak payah nak berlakon sopan takde sapa nak bayar aku.. hurmm sebenarnya aku baru je balik umah setengah jam tadi.Keluar gi makan.Kat gombak.. aku makan nasik lemak.. hampeh tak sedap.Nasi pun rasa ada yang mentah2.Reti ke tak masak aku pun tak tau tapi ada hati nak jadi peniaga berhemah.aku rasa aku kena tidur sekarang kang pukul berapa ratus aku nak bangun siang nanti.. ok la.bubye..

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Kongsi Kisah Seram Anda Disini

Name

Email *

Message *