BILA DIA MENANGIS DALAM PELUKKAN KU

6/21/2009 04:52:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

Bila seseorang menangis dan memeluk kamu.. Touching Uolls..
Dia juga seperti aku.Nakal!! Tapi aku faham dihati dia ada seorang yang tersayang.Bila insan itu undur diri aku faham perasaanya.Seperti aku dia juga menangis.Kami punya hati cuma kami nakal.

Kamu Tidak Lemah andai menangis.. tapi itulah adalah Normal seorang manusia

Bagaimana aku menangis tengah malam 2 hari lepas... Dia mendengar dan memujuk.Malam tadi dia juga menangis dan ku pujuk.Kawan.. aku mengerti setiap rasa kamu.Terlalu sukar kan melepaskan orang yang di sayangi?? Ya.. tapi kita harus berani hadapi kenyataan.Silap juga dari kita.Silap mereka cuma tidak mampu menerima "dunia nakal" kita.Tapi mereka bukan bersalah.Cuma mereka dari cara yang berbeza dan kita berada di cara yang tak semua orang boleh terima.

Beza sangat ke kita?? Maaf Uolls gambar beruk ngan kera lak aku letak kan?? Bukan apa2 kadang diri terasa kitorang cam spesis tu bila tergedik gedik Uolls.. so, how???

Teman.. Aku ada merelakan tangisan mu di bahu ku.Kerana aku tahu saat itu kita mengharapkan seseorang berada disisi.Jangan berputus asa.. Hidup mesti terus walau sebahagian kekuatan kita selama ni tiada lagi.Kita harus bina separuh dari kekuatan yang hilang itu dengan sendirian.

Wei.. Kawan! U tengok I kuat kan???

Teman... Kamu harus percaya aku mengerti apa yang kamu rasa.Kerana aku juga sedang melalui detik itu.Detik dimana aku harus kuat menerima apa yang terjadi.Aku tahu dahan yang ku berpaut kasih itu sebenarnya telah mati.Aku tahu untuk aku tiada lagi sayang darinya.Aku tahu semua adalah dari kesilapan ku sendiri.
Jangan menangis lagi.. kerana kita masih ada!

Terus posse nangis camni lepas abis update blog.Touching Uolls..

P/S : Dalam sedih tak bermakna di celah2 nya kita tidak boleh tersenyum kan??

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com