TERINGAT

7/02/2009 03:11:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

Aku jenis suka mengimbau kenangan lalu.. Hari ni jom kita mengungkit kenangan semusim lalu...

back to memory.... Zasssssssssssssssss!!!

Tiba - tiba aku teringat zaman kanak2 ribena.Budak kampung yang nakal & aktif.. Match lak ngan kawan baik yang sama2 bertanduk.Siti! (I miss U ti..) Ada sorang budak pompuan ni yang kecik2 dulu kita tak suka kawan ngan dia.Anak bongsu & manja siot.Skit2 ngadu mak.. anak tokei kedai runcit..

I la.. yang dimaksudkan.. i suke main kawin2 tapi takde sapa nak kawen ngan i uolls

Kita memang suka kenakan dia.. macam2 kita kenakan dia.Dia ni kan hobi pelik skit.Suka ajak main doktor2.(Tu title permainan kita). Dah nama main doktor2 ni kan mesti la ada doktor & pesakit.Selalunya aku & siti la doktor & nurse nya.Dia manjang jadi pesakit.Dia slalu act dia jadi ibu mengandung yang nak bersalin.. (Keji kan Uolls kanak2 gatal camtu??)

Tahniah puan A**** telah sukses melahirkan anak setan bermulut hanjeng tanpa berlaki...(Walaupun blom akil baligh berangan nak beranak bagai tu..)

Tapi bukan tu yang aku nak cita.Aku nak cerita sal lain.. Ceritanya bermula camni.. Pada satu hari.cuaca hujan lebat.Di depan beranda umah siti.Amat bosan hari tu sebab tak boleh kuar main cam biasa.Melepak la sambil cari idea nak ilangkan bosan.Umo time tu rasanya tak cecah 10 tahun lagi tapi tak pasti bapa la.

Ada bran??? kecik tapi pendajal terunggul ni..

Ting!! (IDEA.. beserta tanduk memacak di kepala) Tema wakenabeb aritu adalah birthday party! Jom...

Terus posse Devil Kecik Uolls untuk amik feel

Apa yang kita sedikan untuk birthday party itu?? Jeng.. Jeng... Muka dah tukar kaler merah (Setan). 2 gelas air teh suam & segelas air.... (Uwakakakakakaka... bagi masa jab). Panggil pelakon tambahan untuk menyediakan air itu.Air apa?? tunggu.... Dan juga sedikit biskut2 bagi menampakkan seperti ada jamuan kecil kanak2.

Air teh suam katanya Uolls... kekekekeke

Panggil mangsa ajak join birthday party. Menghidangkan dia air itu.... kita minum sama2.Air yang sama kaler tapi tak sama asal usulnya. (Uwakakakakakakaka.. gelak lagi!!) Si mangsa agak was was sebab selalu sangat terkena tapi atas ayat2 kita yang menyakinkan itu akhirnya beliau minum juga... Lalu terbahak la ketawa kita sambil melaungkan... "A*** minum air kencing!" (Terus gelak sebelum masing2 melarikan diri menyorok bila minah tu meraung lari balik ngadu kat mak dia).

Oh Tidakkkkkkkkkkkkkk... Wakenabeb!!

Orang kata setiap perbuatan ada balasan.. seperti biasa.. kaki tangan akan berbirat di libas oleh mumy masing2.Tapi semua tu tak pernah buat aku dan siti serik untuk nakal.Setiap hari ada saja benda yang kita buat untuk kenakan orang. Macam2 benda dia dah termakan.. penah aku letak ulat dalam mee dia.campur taik lembu dalam dodol dia..

Lazat kan makan dodol di tambah perisa taik i..??

Nak tau sebab apa dia selalu jadi mangsa?? Sebab mulut dia cam lubang jamban.Skit2 ngadu mak.. yang mak dia kalau anak dia ngadu terus ambush kitorang ni marah2.Tapi nak berkawan dengan orang.Sebab tu orang benci nak kawan dengan dia.Dah besar.. berkata air zum zum tu.. maka terhasil mulut puaka yang teramat sangat.Wartawan desa tu.. sampai sekarang aku tak suka dengan dia!

Mulut hanjeng ko bukan je sial tapi busuk!!

So, Uolls tu je episod mengulit kenangan kita hari ni.Semoga terhibur.. traaaaaaaaaaa

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com