RUMAH KU DI CEROBOH

10/31/2009 10:03:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

Morning Uolls... Sabtu pagi ni sempat i update blog yer... Bukan apa i bangun awal pagi tadi Uolls. Awal i subuh gajah jer.. (Kantoi bangun selepas subuh). Jarang skali pada sabtu yang damai ni i bangun awal Uolls.. Yelah 5 hari bekerja 2 hari je nak merasa matahari terik kejutan kan i dari mimpi kan??

Tu dia matahari terbit dari bawah katil.. Kalau tak bangun lagi tak tau la

I baru je tadi ke medan perang. Tak jauh lokasi perang i.. Nun kat pintu toilet umah i. Uolls pintu toilet i di skodeng dan di serang oleh anai2. Jenuh i meruntuhkan perumahan awam anai2 yang suka suki je nak bermastautin kat umah i di tingkat 9 ni. Penat i mengebom semua sarang anai2 tu. Dah banyak kali i lakukan pengeboman itu still anai2 ni tak putus asa untuk menakluk umah i.

Haruskah I guna bom ni Uolls.. Bermakna I akan sama2 turut terkorban dalam peperangan ini

Selama ni i berlembut dengan penceroboh2 itiew.. kejab lagi i dah tekad. Kali ni tiada maafkan bagi mu anai - anai. I akan cari racun untuk membunuh semua penceroboh2 itiew. Jaga kau anai anai!!! Ko pk pintu toilet aku di wakafkan untuk korang ker??? Awas yer anai - anai!!

Awas yer! Nantikan serangan aku yang seterusnya

So, sapa2 yang ada suggestion untuk membasmi perumahan haram anai - anai sila tampilkan diri yer... Kita tak patut biarkan rumah kita di ceroboh oleh spesis itu. Walau kecik tapi sangat berani mati Uolls.. Bisa merobohkan sebuah rumah tu! Ayuh lah membasmi anai - anai untuk kesejahteraan hidup.

Oh.. Bahagianya hidup tanpa anai - anai

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com