WAH GAMBAR AKU JADI COVER ENTRY

8/23/2010 10:44:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

Macam biasa setiap kali buka blog aku akan check.. berita2 terkini or cerita2 terkitu kat blog2 yang ada dalam list aku & juga follower walau takde setiap hari follower aku bertambah pun. Sebulan sorang tu ada la.. Apa ko pk blog aku sehebat Azwan Ali nak hari2 berpuluh2 orang add sebagai follower??? Apapun aku sentiasa berterima pada yang add & sebagai balasan maka aku akan jenguk blog dorang & Add balik. Bleh gitiew...??

Aganya bapa tahun lagi la aku kena tunggu untuk dapat follower semeriah ni, kan??
 
Hari ni aku buka je ternampak la seorang hamba Allah yang mendapat hidayah ntah dari mana untuk add aku sebagai follower. Aku pun skodeng la blog Encik ini di blog http://padi-hijau.blogspot.com/ . Jenguk2 la entry dia.. Alamak??? Tersiput2 malu (tapi dalam hati kembang gak setaman) bila gambar hasil potong & cantum aku menjadi cover salah satu entry dia. Walaupun entry tu dah agak bersawang tapi den nak berterima kasih la sebab pic comot itiew sudi dijadikan gambar hiasan di entry anda.

Siap print screen ni entry Encik itiew.. kembang kuncup idung.

So pada Uolls yang berminat nak kidnap pic aku untuk di jadikan gambar kiasan pada entry korang sila la.. Aku halalkan. jangan korang superimpose jadi gambar bogel dah la yer.. Kang jadi konterversi lak.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com