PERLUKAN CUMA SEORANG FOLLOWER JER.. tak banyak kan??

11/11/2010 11:52:00 PM suria lekatlekit 2 Comments

Yer.. cuma sorang jer lagi.. tak banyak kan?? cuma perlukan seorang lagi untuk mengenapkan 100 follower di blog aku bukan cuma seratus orang je sebagai follower.. Aku nak follower banyak2.. & aku pun akan follow semua follower tu walau banyak. Orang tamak selalu rugi.. Dalam blog orang tamak akan terus mencari & mencari.. Ha amik kau!! Pepatah aku sendiri tu..

Tak sangka pulak aku.. dalam minggu ni jer ramai yang add aku sebagai follower.. maybe sebab aku pun follow blog dorang & selalu jenjalan sambil berkomen bagai di blog dorang, kan?? Itulah di namakan orang berbudi.. kita berbahasa. Sama - sama kunjung mengunjungi.. tidak hanya pada hari raya jer. 

Siapa agaknya yang akan jadi follower ke seratus aku?? Adakah award buat dorang?? Mampukah aku memberi ganjaran pada dorang berupa wang hasil dari nuffnang sedangkan RM aku dalam nuffnang blom penah cukup untuk di cek kan lagi?? Aku hanya blogger melukut di tepi tandas awam.. yang blom punya kemampuan untuk bagi semua tu. Aku cuma mampu promotkan link blog dorang je kat blog comot lagi melekit aku ni tu pun tidak di jamin akan ada feetback yang gempak. Sebab aku blom sampai tahap mampu membuat program blog review.. Malah aku sendiri masih menangih pada program2 camtu di blog yang famous. Add la dengan ikhlas tanpa mengharap aku mampu memberi pulangan yang setimpal dengan keikhlasan korang. Aduh sadis la pulak!!

2 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com