PULANGKAN!! SYILING ITU BUKAN MILIKMU...

21.1.11 Suria Lekatlekit 7 Comments

Wah.. ala - ala dialog Pontianak harum sundal malam lak kan?? Edisi seram lak entri kali ni.. kekekekekekeke. Apa kes ni melekit pepetang hari nak buat edisi seram sejuk lak ni??

Ni kes pasal duit syiling yang jatuh dari sebuah kenderaan pacuan empat roda dalam kemalangan di Kilometer 244 Lebuh Raya Utara-Selatan arah selatan, berhampiran susur keluar Pedas-Linggi, petang Selasa lalu. Pihak polis meminta individu yang mengutip syiling yang bertaburan tu di pulangkan secara sukarela di balai polis berhampiran sebab bukan dorang punya. Orang lain punya tau!

duit syiling pelbagai denominasi dianggarkan bernilai RM74,000 bertaburan di sekitar lokasi kemalangan selepas sebuah Toyota Hilux yang membawa muatan itu dikatakan dilanggar dari arah belakang oleh sebuah kereta mewah jenis BMW. pihak polis boleh mengenal pasti individu terbabit menerusi gambar dirakam media ketika kejadian.So pada mereka - mereka yang terlibat dalam aktiviti memugut syiling tu sila pulangkan segera. Tu di kira tak halal tau kalau tuan punya dia tak halalkan.

Rujukan (Sinar Harian) :  Orang ramai diminta pulangkan duit syiling

7 comments:

  1. BETUL TU..KALAU PULANGKAN DPT PAHALA..

    ReplyDelete
  2. ish..walopun syiling..byk tu wo..lama nk menabung..yg penting bukn hak kita..

    ReplyDelete
  3. kalo nk diikutkan takperlu pon amik.tak malu lah dorg ni.

    ReplyDelete
  4. haha =D dalam 10 org tu, 3 org je kot yg rajin nk g balai pulangkan.

    ReplyDelete
  5. ntah2 tu harta lapricon... jage2 la diorang yg amik duit tu....

    ReplyDelete
  6. ntah2 tu harta lapricon... jage2 la diorang yg amik duit tu....

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!