PULANGKAN!! SYILING ITU BUKAN MILIKMU...

21.1.11 Suria Lekatlekit 7 Comments

Wah.. ala - ala dialog Pontianak harum sundal malam lak kan?? Edisi seram lak entri kali ni.. kekekekekekeke. Apa kes ni melekit pepetang hari nak buat edisi seram sejuk lak ni??

Ni kes pasal duit syiling yang jatuh dari sebuah kenderaan pacuan empat roda dalam kemalangan di Kilometer 244 Lebuh Raya Utara-Selatan arah selatan, berhampiran susur keluar Pedas-Linggi, petang Selasa lalu. Pihak polis meminta individu yang mengutip syiling yang bertaburan tu di pulangkan secara sukarela di balai polis berhampiran sebab bukan dorang punya. Orang lain punya tau!

duit syiling pelbagai denominasi dianggarkan bernilai RM74,000 bertaburan di sekitar lokasi kemalangan selepas sebuah Toyota Hilux yang membawa muatan itu dikatakan dilanggar dari arah belakang oleh sebuah kereta mewah jenis BMW. pihak polis boleh mengenal pasti individu terbabit menerusi gambar dirakam media ketika kejadian.So pada mereka - mereka yang terlibat dalam aktiviti memugut syiling tu sila pulangkan segera. Tu di kira tak halal tau kalau tuan punya dia tak halalkan.

Rujukan (Sinar Harian) :  Orang ramai diminta pulangkan duit syiling

7 comments:

  1. BETUL TU..KALAU PULANGKAN DPT PAHALA..

    ReplyDelete
  2. ish..walopun syiling..byk tu wo..lama nk menabung..yg penting bukn hak kita..

    ReplyDelete
  3. kalo nk diikutkan takperlu pon amik.tak malu lah dorg ni.

    ReplyDelete
  4. haha =D dalam 10 org tu, 3 org je kot yg rajin nk g balai pulangkan.

    ReplyDelete
  5. ntah2 tu harta lapricon... jage2 la diorang yg amik duit tu....

    ReplyDelete
  6. ntah2 tu harta lapricon... jage2 la diorang yg amik duit tu....

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com