AHLI BINA BADAN KINI MAK NYAH

15.3.11 Suria Lekatlekit 9 Comments

Siapa sangka dari badan sasa, berotot ketak - ketak kini Mak Nyah yang lemah gemalai.. berambut panjang, bersolek bagai. Pelik tapi benar. Alkisahnya

seorang bekas mekanik & juruelektrik kini bergelar model glamour selepas menukar identiti kepada seorang wanita. Dia yang memilih kerjaya lasak itu dulu sebagai membuktikan dia lelaki sejati tapi memutuskan untuk menukar kepada seorang wanita selepas menyedari naluri kewanitaan dalam dirinya sangat kuat.

Beliau memiliki seorang anak perempuan telah menjalani terapi hormon dan pelbagai rawatan kosmetik termasuk rawatan membesarkan payu dara untuk tampil sebagai seorang wanita yang cantik.

Aduhai dunia.. dari lelaki sasa jadi Nyah yang lemah gemalai patah segala sendi. Dari angkat berat kini gemar bersolek.

 

Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

9 comments:

  1. dunia semakin berpenghujung....

    ReplyDelete
  2. dah jadi lelaki sejati yg sasa nak berubah ke wanita pulak. alahai duniaaa :)

    ReplyDelete
  3. macam nie pun ada ker...dah encem jadi lelaki nak jadi nyah...

    ReplyDelete
  4. perghhhh...

    hensem giler time lelaki sejati tuh.. ~,~

    berdarah hidung ! hahaha

    ReplyDelete
  5. AwwWWwWW... tak larat mak nok... ko saje letak entry ni nak perli2 mak la tueeewwwww... awww sentap mak nookk.. currrlasttt ko kan....tapi mak lagi kendu tawwww ...

    hahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  6. muka dh ensem,agknye msa laki sejati,,x bp nk sjati kot,,wakahkah,,x boleh blah tgk chest dia mengalahkan awek je,,huhuhu

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!