BE BARU BUKTI HEARTBEAT BUKAN SAINGAN NUFFNANG

22.3.11 Suria Lekatlekit 13 Comments

Kini Sang Lekit benar - benar yakin dengan menumpangkan iklan Heartbeat di blog melekit bersama Nuffnang tidak menjejaskan tabungan nuffnang mahupun Heartbeat.

Buktinya...

Setelah 21 hari dalam bulan march ni menanti BE baru.. Nuffnang bermurah hati bagi 1 BE baru menjadikan jumlah kesemuanya BE yang Sang Lekit pernah dapat sebanyak 15 dimana 11 BE yang berpencen kepada ME & 4 BE masih berjuang.

Dan dengan ini segala teka teki terjawab sudah. Tapi memang di akui Nuffnang sekarang agak perlahan nak bagi BE baru berbanding dulu tapi tetap Lekit nak berterima kasih pada Nuffnang walau lambat pun tetap juga bagi BE baru. Orang kata biar lambat asal selamat, kan??


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

13 comments:

  1. den punya belog xde BE ponnn..huhuhu.. klik HB lar sini..! :P

    ReplyDelete
  2. byknyer be.. tahniah :-)

    mmg heartbeat bkn saingan nuff.. cz heartbeat bkn syarikat pgiklanan, tp dia syrikat y promosi brg2 jualannya shj.

    ReplyDelete
  3. Atleast ada banyak gak la..kami baru berapa sen.,,heheheh kena usaha niehhh..

    ReplyDelete
  4. wah...best nye..ct satu BE pun tak pernah singgah..hahaha

    ReplyDelete
  5. leh tanye tak. BE tu ape. hehe nak tengok katne

    ReplyDelete
  6. he3....tahniah abby...
    rasenye,hb bkn saingan nuff

    ReplyDelete
  7. WAH.. BANYAKNYE BE.. ADA SATU JE BE NOW.. HUKHUK..

    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete
  8. mungkin blog nie lekat lekit so senang la BE tue nak melekat kat sini...hahahhaha

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!