GAMBAR GADIS CUBA JADI MALAIKAT MAUT

25.3.11 Suria Lekatlekit 13 Comments

Gadis ni mula - mula cuba jadi malaikat maut dengan mengambil keputusan untuk mencabut nyawanya sendiri tapi malangnya tak menjadi pula dia mati. Mati pun boleh tak menjadi ker?? apa lak tak boleh.. Nak bukti?? Meh kita layan dulu gambar - gambar gadis yang kononnya nak jadi malaikat maut untuk diri sendiri tapi malangnya tak jadi lak dia nak mati

Ni la wajah gadis yang cuba menjadi malaikat maut untuk diri sendiri
Adengan yang menyusahkan orang
Pastinya ramai yang dah baca & tengok video percubaan seorang gadis bunuh diri akibat ada masalah cinta tapi berjaya di selamatkan pihak bomba atas keprihatinan orang awam juga yang membuat laporan apabila melihat keadaan gadis itu mencurigakan selepas seorang pemuda melihat dia mengelar tangan & lehernya sendiri. Tak payah nak kopek panjang - panjang cerita gadis yang cuba bunuh diri ni pasti semua dah tau kan.

Apa yang lekit nak komen cuma.. Jangan cuba untuk menjadi malaikat maut pada diri sendiri walau sebesar manapun masalah yang datang. Malaikat maut nak cabut nyawa pun dengan perintah Allah.. Bukan suka2 hati jer dia buat kerja, kan?? Setakat masalah cinta tu alahai.. cuma masalah yang sebesar kuman je. Perbuatan budak tu bukan setakat menyusahkan mak bapak dia malah orang lain juga. Tu la kalau di lahirkan sebagai manusia tak payah berlagak nak apply jadi malaikat maut. Soal hidup & mati itu kerja Tuhan. hanya Dia sahaja yang berhak menentukan.


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

13 comments:

  1. bila emosi mengawal segalanya.... otak dah tak boleh pikir apa...

    ReplyDelete
  2. nak kutuk lagi ni.haha....muke dh la huduh...pastu wt pangai huduh mcm tu lagi r huduh..adoi..x pk pnjg btl..dia xbelaja agama ke.. bunuh diri tu ape akibat dia.. nauzubillah

    ReplyDelete
  3. x baik kutuk mesti ader sbaba tu. . huhuhu

    ReplyDelete
  4. adoy.. ape la dy ni.. nak ckp bengong salah jugak.. tp... aish... xtau la nk ckp.. nauzubillah la... adoy...

    ReplyDelete
  5. adoiyai....apalah yang sakit sngat perempuan nie rasa ek sampai dia sanggup cari jalan lain dengan bunuh diri...mcm citer khurafat dahhh

    ReplyDelete
  6. dasyat la budak2 ni.nak tunggu bamba & orang ramai tengok baru konon2 nak lompat. anyway, tahniah kpd Jabatan Bomba Negeri Kelantan kerana bertindak efisian.

    ReplyDelete
  7. nk bunuh diri kok ye pon. kelar je tangan tu. kejap je dah mati. x yah la sampai nk panjat bgunan tinggi2. penat!!

    :D

    eeiiiii.. TIRU! TAK MALU!!

    Alhamdulilah, jika ada orang annoy dgengan aku!!

    ReplyDelete
  8. kok ye pun frust ini bukanla jalannya.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  9. rejun je la.. nak tunggu org selamatkan watpe.. adoi.. nyusahkan bomba je.. grrr

    ReplyDelete
  10. kesian kat dia..dah la nyusahkan org..kalo mati tu camana??psl pakwe yg tiada ikatan sah pun nk bunuh diri..subahanallah..!

    ReplyDelete
  11. hmm ble syaitan menguasai mcm tu la jdnye... tp knp plih KB MALL?? sje je ea na cri publisiti??? huhu
    Syukur msih lg di panjangkn umur n ad mse utk bertaubat...
    CINTA TU BUKAN SEGALA-GALANYA dlm hidup ni...
    kte hidup utk cri bekalan sbyk mungkin utk kehidupan abadi d akhirat..
    papepn, nia doakn smoga dy sdar n kembali ke jln Allah :) amin

    ReplyDelete
  12. Bodoh punya bokbang..G mampos lg elok.!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!