POSTO! POSTO! DAH SAMPAI

3/08/2011 06:57:00 PM suria lekatlekit 2 Comments

Biarpun Lekit pun hampir lupa tapi di sebabkan tadi turun ke bawah buang sampah.. Alang - alang kepalang dah di bawah tu terus la check peti post. Mana lah tau ada surat cinta ker?? Lagi berangan surat cinta.. Takde la check la kot - kot ada apa2 yang menarik kat dalam tu.. Paling - paling Bill kan??

Satu sampul pos laju tertera nama Sang Lekit Binti Ayah nya kat situ.. Tengok alamat pengirim, still tak kenal. So, tak sempat sampai umah sambil - sambil tunggu lift tu siap lekit kopek dah. Ada la cenderahati yang tertera THAILAND.. wah dari Thai datangnya benda tu. Nak baca surat yang ada nampak gelojoh sangat kan.. So, tunggu sampai rumah le sambung.

Then sampai rumah.. surat yang memohon maaf dari Akak penganjur untuk contest Kami 2nd Giveaway yang pernah lekit join dulu tu. Katanya dia terlepas pandang email Sang Lekit. Takpe la kak... Almaklum la kita ni manusia. Mata ada dua jer.. Kalau terlepas pandang tu nak buat macam mana kan??

Untuk contest Kami 2nd Giveaway ni Sang Lekit dapat hadiah Saguhati ke 8... Alhamdulillah rezeki juga tu. Pada kak yanti thanks yer kak.. Hadiah tu dah selamat sejahtera di sisi Sang Lekit.

Sekeping surat bersama cenderahati
Cenderahati dari kak yanti @ Kami 2nd Giveaway

2 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com