SATU SUKAKAN NAJIS & SATU LAGI TERBELI NAJIS

29.3.11 Suria Lekatlekit 4 Comments

Ni apa cerita lak ni?? Petang - petang yang damai cerita pasal najis lak kan.. Alkisahnya pasal najis hari ni..

Kes pertama sepasang remaja yang menjadikan tempat membuang najis(tandas awam) sebagai pot untuk melakukan seks haram. Yang perempuan berusia 16 tahun yang di lelaki pula berusia 19 tahun. Tapi akhirnya terkantoi di pot baru iatu rumah keluarga remaja perempuan itu sendiri bila di tangkap oleh Jabatan Agama Islam hasil aduan orang awam juga.

Kes najis kedua ni alkisahnya sepasang suami isteri ni terbeli beras yang bercampur najis haiwan. Beras berjenama tempatan tu di beli di sebuah pasaraya. mangsa, membuka sekampit beras jenama tempatan seberat 10 kilogram yang dibelinya di sebuah pasar raya namun terkejut apabila terhidu bau busuk sebaik membukanya. Beliau berkata, selepas diperiksa, dia mendapati ada sesuatu benda pelik berada bersama beras itu dan selepas diamati, dia percaya benda itu adalah najis haiwan.

Tu dia kupasan pasal najis hari ni dari Sang Lekit. Komen dari sang lekit untuk kes pertama.. Aduhai dik.. nafsu punya pasal bau taik dalam tandas pun jadi harum kalau tak masakan korang boleh beromen dalam tandas awam. Untuk kes kedua.. pada pengeluar beras tu.. Tak sepatutnya perkara macam ni berlaku. Macam mana najis haiwan boleh ada dalam beras. Harus di pantau tahap kebersihan tempat pemprosesan & pembungkusan beras tu.

Rujukan : Harian Metro


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

4 comments:

  1. adoiii yg pertama akak x heran sgt dikk .. tapi yg kedua tuuu ..huhuhu x patut sungguh !!

    ReplyDelete
  2. haha. yg buat projek tu dah biase dgr. yg beras najis tu festime dgr kot. hehe

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!