SATU SUKAKAN NAJIS & SATU LAGI TERBELI NAJIS

29.3.11 Suria Lekatlekit 4 Comments

Ni apa cerita lak ni?? Petang - petang yang damai cerita pasal najis lak kan.. Alkisahnya pasal najis hari ni..

Kes pertama sepasang remaja yang menjadikan tempat membuang najis(tandas awam) sebagai pot untuk melakukan seks haram. Yang perempuan berusia 16 tahun yang di lelaki pula berusia 19 tahun. Tapi akhirnya terkantoi di pot baru iatu rumah keluarga remaja perempuan itu sendiri bila di tangkap oleh Jabatan Agama Islam hasil aduan orang awam juga.

Kes najis kedua ni alkisahnya sepasang suami isteri ni terbeli beras yang bercampur najis haiwan. Beras berjenama tempatan tu di beli di sebuah pasaraya. mangsa, membuka sekampit beras jenama tempatan seberat 10 kilogram yang dibelinya di sebuah pasar raya namun terkejut apabila terhidu bau busuk sebaik membukanya. Beliau berkata, selepas diperiksa, dia mendapati ada sesuatu benda pelik berada bersama beras itu dan selepas diamati, dia percaya benda itu adalah najis haiwan.

Tu dia kupasan pasal najis hari ni dari Sang Lekit. Komen dari sang lekit untuk kes pertama.. Aduhai dik.. nafsu punya pasal bau taik dalam tandas pun jadi harum kalau tak masakan korang boleh beromen dalam tandas awam. Untuk kes kedua.. pada pengeluar beras tu.. Tak sepatutnya perkara macam ni berlaku. Macam mana najis haiwan boleh ada dalam beras. Harus di pantau tahap kebersihan tempat pemprosesan & pembungkusan beras tu.

Rujukan : Harian Metro


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

4 comments:

  1. adoiii yg pertama akak x heran sgt dikk .. tapi yg kedua tuuu ..huhuhu x patut sungguh !!

    ReplyDelete
  2. haha. yg buat projek tu dah biase dgr. yg beras najis tu festime dgr kot. hehe

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com