SI TERUNA DAPAT HELIKOPTER HADIAH PERKAHWINAN

4.3.11 Suria Lekatlekit 2 Comments

Kalau Fasha Sandha hanya sempat berjimba - jimba dengan helikopter dengan ex-bf dia dulu.. Tapi ada yang lagi bertuah dari Fasha. Dapat hadiah helikopter sebagai hadiah perkahwinan. Bukan helikopter control tau.. Tak juga helikopter doremon.. Bukan juga potret gambar helikopter tapi helikopter yang berharga RM24.24 juta.

Siapalah si teruna bertuah tu yer...?? Korang jangan nak berangan lak merampas laki orang semata - mata dia dah ada helikopter peribadi. Dah tu bukan takat helikopter jer dapat.. Kalungan bunga yang di pakai pun bukan bunga yang biasa kita tengok ni.. di perbuat daripada wang kertas. Keluarga pengantin perempuan meraikan pengantin lelaki dengan memberikannya hadiah bernilai RM15.15 juta. Anak sapa la kaya sangat ni kan??

Majlis perkahwinan itu melibatkan anak seorang ahli politik daripada parti Kongres yang kaya. Tak hairan la.. Rupanya kawen dengan anak orang yang kaya raya. Tapi semua tuah ni bukan di miliki jejaka dari Malaysia nun jauh di New Delhi sana. Biasa la kat India kan.. Kalau kaya.. memang kaya raya habis. Kalau miskin.. miskin kedana terus. Apapun dah Tuah si teruna.. ensem sangat ke dia. Jom tengok gambar dia

Rujukan (kosmo) : Pengantin lelaki dapat hadiah helikopter

2 comments:

  1. baru sekali jek dapat merasa naik heli...huhuhu

    ReplyDelete
  2. untung laki tue...dapat bini kaya...hehehe

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!