VIDEO SEKS PEMIMPIN PARTI PEMBANGKANG

21.3.11 Suria Lekatlekit 0 Comments

Satu kumpulan yang enggan dikenali mendakwa mereka memiliki klip video hitam putih yang memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang dengan seorang pelacur wanita di sebuah hotel di sini.Video yang memaparkan lelaki mirip ahli Parlimen pembangkang itu ditayangkan kepada wakil media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara, pagi ini.kumpulan diketuai seorang lelaki yang memperkenalkan dirinya sebagai Datuk T, berkata mereka akan menyerahkan pita video itu kepada pemimpin pembangkang tersebut dan isterinya dalam masa seminggu ini.Kumpulan itu juga mendakwa memiliki seutas jam tangan, dikatakan milik ahli politik itu, yang didakwa diambil oleh wanita itu ketika mengadakan hubungan seks pada 21 Februari tahun ini.

Siapa pemimpin parti pembangkang tu agaknya yer?? Aduhai.. Sang Lekit ni kalau bab - bab politik memang kurang pengetahuan am sikit. Korang tahu ker sapa?? Aduhai dunia politik.. Penuh dengan macam - macam. Masing - masing mencari kelemahan pihak lawan untuk saling jatuh menjatuhkan.

Sumber : Sinar Harian

Sang Lekit pun tak berani nak komen lebih - lebih sebab hanya membaca cerita hot ni kat akhbar jer. Apapun jika benar, harap pemimpin parti itu segera bertaubat, andai cuma fitnah & satu pakatan untuk menjatuhkan beliau, maka si pemfitnah segeralah bertaubat. Ingat!! Doa orang - orang teraniaya Insyaallah termakbul.

Rujukan : HARIAN METRO


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!