PELAKON/PELAWAK A.R BADUL NAFI CABUL REMAJA

3.4.11 Suria Lekatlekit 3 Comments

Harian metro semalam.. kecoh pasal pelawak vateran di buru polis bila seorang remaja membuat laporan polis di cabul olehnya. Hari ni di harian metro lagi pelakon/pelawak A.R Badul menafikan dakwaan beliau mencabul remaja tersebut.

Carian google

Katanya dia tidak tahu tentang laporan yang di buat remaja tersebut dan ianya tidak berasas sama sekali. Belaiu juga menafikan bahawa beliau di buru polis. Pihak polis juga sedang menyiasat kesahihan dakwaan remaja tersebut. So perkara ni masih dalam siasatan. Apapun kita tunggu jer yer.. Jangan membuat sebarang spekulasi untuk memburukkan mana - mana pihak takut yang tak bersalah jadi fitnah pula.

Kita tak tahu siapa benar siapa salah. Dunia seni sekarang dah macam dunia politik. Masing - masing cari strategi nak menjatuhkan pihak lain kalau tak puas hati.

Rujukan : Harian Metro


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

3 comments:

  1. dorg saje nak menjatuhkan sesama sendiri la tu,
    aish, dunia2, =)

    ReplyDelete
  2. melayu lah katakan....
    macam mana nak maju....
    kalau rugi sikit salahkan orang lain....
    guna-guna sana...
    guna-guna sini....
    dia cabul sana....
    yang dia ni liwat sini....

    kalau melayu tu melayu lah jugak....
    tak akan pernah maju selagi kerajaan tak haramkan ilmu hitam ni...

    kalau cabul ni susah nak dibuktikan...
    kalau betul dia kena cabul pa bukti bdak prempuan tu?
    dan kalau betul si dia ni mencabul,pa buktinya?

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!