GAMBAR NIKAH SALIH YAAKOB DENGAN ISTERI KE EMPAT

30.5.11 Suria Lekatlekit 9 Comments

Hari ni kita rilex2 dengan entri santai je di blog melekit. Santai2 yang hot. Yelah asyik dok kopek isu - isu hangat, hangit & hangus jer boleh terbakar juga blog ni. So, bagi membuat senaman merenggangkan otot2 blog yang sentiasa tegang jom kita layan cerita sensasi ni.

Siapa tak kenal dengan pelakon, penyanyi, pelawak & penyampai radio sinar ni. Yang baru - baru mengemparkan kita dengan khabar bakal bernikah dengan gadis muda untuk kali ke 4. Sekarang ni bukan lagi angan2 atau perancangan tapi sudah jadi kenyataan. Apapun selamat pengantin baru pada salih yaaakob & emy. Moga bertambah meriah la dengan kehadiran isteri ke 4 sebagai acara penutup kuota salih yaakob.





Gambar di culik dari : Media Malaya

P/s : Lepas ni abang salih dah tak boleh nak jeling2 untuk cawangan baru dah. Mesti lega kan si Emi. Alang kepalang nak bermadu biar jadi yang terakhir.. kekekekeke. Just Joke!

9 comments:

  1. memang mantap habis,,,hebat2...berat tanggungjawab tu

    ReplyDelete
  2. aishhh..dh ckup kuota nmpknye...
    xpela..asalkan berbahagia dan bertanggungjawab:)

    ReplyDelete
  3. fuhh.. bertuah abg saleh ni...hikhik..

    ReplyDelete
  4. perrrrrrrrrrr seluteeee....lawo bebenor bini nye hehehehe

    ReplyDelete
  5. muahaha..cayalah abg yaakob..yahniah utk beliau..

    ReplyDelete
  6. bagusnye saleh yacob kalo die betol2 bertanggungjawb bukan pada nafsu shaja.

    ReplyDelete
  7. after ni gadis2 melay xleh la nak mmpi nak dapatkan abg SY..

    ReplyDelete
  8. alah kalau nak pasang lagi buang yg lama lah..apa susah?

    ReplyDelete
  9. pakcik salleh dah empat u ols, i jer yg belom2 lepas, huwaaaaaaaaa

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!