THE LEKAT LEKIT JUNIOR

23.8.11 Suria Lekatlekit 50 Comments

Akibat masa & keadaan tak mengizinkan.. entri hari ni agak kekurangan kata - kata cuma nak kongsi sesuatu je dengan kawan2 sang lekit. Buat julung2 kalinya sang lekit mempersembahkan.. Bakal menggegarkan dunia blog akan datang.. tak lain tak bukan...

Lekatlekit baby junior

Amacam?? Ada rupa bakal blogger tak?? kekekekekekeke. Akan menyusur nanti (insyaallah kalau ada masa) kisah di sebalik kelahiran Lekatlekit junior ni. Tunggu...

50 comments:

  1. akk apa namanya?ada x nama ramadhan?hehe

    ReplyDelete
  2. tomenynya...tomenya macam bonda dia...hehehee...

    apapun kak aina doakan lekit dan princess sihat...

    ReplyDelete
  3. comelnya diaaaa.. :)

    hidung mcm mancung jek tuh..hehehe

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhh comelllnye !!!

    alhamculillah .. cepat2 tau citer ^^

    ReplyDelete
  5. ololo..tomeinye baby!

    oke..saye takbleh tgk baby..keke..

    ReplyDelete
  6. congrats sis..wah makin beseri2 raya ni dgn kehadiran si junior yg chomel ni.. :)

    ReplyDelete
  7. halla halla halla comelnyeeeeee....hugs & kisses untuk baby! ;p

    ReplyDelete
  8. alorr comeynye.. apa nama dia kak.. grrr, geram nih..

    ReplyDelete
  9. comel super chomel...

    tak sabo nak baca cerita si kecit ni

    ReplyDelete
  10. Eeeii geramnya, comei nya bb. tgk hidung bb, terletak. fuh..kalu dapat jupe face to face..ku lenyek2 pipinya..hehe

    ReplyDelete
  11. wah putehnye...serius comey..hihi..tahniah!

    ReplyDelete
  12. alalaaa comel! tahniah akak selamat bersalin. bestnye beraye dgn org baru ^_^ dah ade name belum ni?

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah indahnya ciptaan Allah

    ReplyDelete
  14. alololo...bakal jadi cam mummy dia la...heheh..sape nama? gul or boy?

    ReplyDelete
  15. Comelnya lekatlekit junior.. rasa nk gomol2 dia. ^_^

    ReplyDelete
  16. jgn tidur siang lama2..malam nanti berjaga

    ReplyDelete
  17. comelnyer..
    selamat dtg ke dunia..
    tahniah buat lekit & hubby... & slamat bpantang yer:-)

    ReplyDelete
  18. Alololololo cumelnya.. Slmt dtg syg.. Apa namanya ni lekit?

    ReplyDelete
  19. alahai geram je tgk c kecik ni..inilah yang dlm perut sis selama ni..dah keluar pun hah,..alahai..miracle nyerr

    ReplyDelete
  20. tahniah sis... selamat berpantang

    ReplyDelete
  21. Waahhh... kiutnya Lekat Lekit Junior nie... awal lagi aura blogger dah nampak menyerlah dah tu, hehe...

    Congratulations on the new Princess :D

    ReplyDelete
  22. Selamat,,, atas kehadiran Junior yang sangat menawan. Semoga jadi anak yang berbakti pada Ayah dan Bunda. Amin!

    ReplyDelete
  23. dua tiga hari ni asyik teringat abby.
    tup2 cek belog dah jadi mak budak..
    kejapnye masa berlalu kan?

    ReplyDelete
  24. alhamdulillah..
    tahniah abby..selamat dtang lekat lekit junior..

    ReplyDelete
  25. tahniah
    beraidilfitri 3 orang la taun ni kan?
    makin meriah,hoho

    ReplyDelete
  26. wahhh..comelnyaa :) tahniah kak :D
    ape name baby ni?? aww! mesti sweet name dia kan? hehe :)

    ReplyDelete
  27. comey gila ! heheh.nama pe lekit??

    ReplyDelete
  28. http://citerjo.blogspot.com/2011/08/apa-yg-melekat-lekit-hari-ni.html

    ReplyDelete
  29. nanti buh nama dia pendek2 tau... lagi bagus.. comellll

    ReplyDelete
  30. lps ni blog lekit bakal menjadi blog bonda-bonda hehe..

    dh bg nama kt baby?

    ReplyDelete
  31. eh,nama sape akak,hi3 sebaya dgn anak2 buah sy ni,hu3 anak sepupu lah,hihihihi sb sy yg sulung,belum kahwin lagi :)

    mimi@amy malas nak sign in blog :p

    ReplyDelete
  32. inilah rupa si kecik yang tak sabar nak tengok dunia dah...jgn trosss turun dunia belog dah hehehe

    ReplyDelete
  33. wah,,lekat lekit junior dah lahir,,bertambah meriahla raya tahun nih.

    ReplyDelete
  34. wah, patut pun lama tak aktif.. rupanya dah mendapat cahaya mata.. tahniah ye Lekit..

    agaknya pasni mesti tulis entri pasal nak keluarga dah ni kan.. hehe

    ReplyDelete
  35. comelnya..mest best...baby yang ditunggu2 dah keluar awal...

    ReplyDelete
  36. hehe..dah ade junior ni..
    warisan blog turun temurun..^^"

    salam lebaran..maaf zahir & batin..^^”

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!