TERIMA KASIH NUFFNANG, IBU AQIL & EZAN

12.10.11 Suria Lekatlekit 23 Comments

Orang kata rezeki ni nak datang tak tahu dari celah mana atau dalam bentuk apa. Rezeki tak semestinya duit je kan. Hari ni datang lagi rezeki buat cik lala. Mummy tumpang je rezeki anak ni.

Pertama sekali terima kasih pada Nuffnang yang tambah lagi koleksi BE blog melekit untuk bulan october. Jom ramai2 terjah Sogo, ada jualan clearing stok dari 13 - 16 oct ni. Sang lekit nak terjah tempat2 ramai orang macam tu rasa malas pula sebab lala kecik lagi. Dah tu lala menyusu badan 100%. Segan jugak nak menyusu kat tempat ramai orang ni.

BE Oktober 2011

Yang kedua buat blogger Ibu Aqil yang bermurah hati hadiahkan lala sepasang baju yang comel. Dah sampai pagi tadi. Lama jugak tunggu sebab kalau ikutkan dah lama Ibu Aqil poskan tapi tak tahu apa masalah, lambat pula sampainya. Takpe la sekurang kurangnya sampai ke destinasi yang betul. Ye tak??

Hadiah dari ibu Aqil

Walaupun sang lekit dah tulis dalam entri yang lepas pemberian dari blogger Ezan. Sepasang baju pink untuk cik lala tetap sang lekit nak selitkan dalam entri ni. Terima kasih yer Untie Ezan. Tapi tetap kena tunggu lala besar sikit baru boleh melaram dengan hadiah Ibu Aqil & Untie Ezan tu.

Hadiah dari Ezan

Terima kasih sekali lagi buat semua yang bermurah hati tu. Sang Lekit takde apa nak balas cuma sang lekit doakan Ibu Aqil & Ezan di murahkan rezeki. Amin..

23 comments:

  1. wah,untungnyeee
    saya dah lama tak dapat BE..huhuhu~


    http://azrijohan.com

    ReplyDelete
  2. Amin!!AMin!!Amin!! Mekasih yang, atas doamu itu.. ;D Mana tau ada rezeki utk Cik Lala lg pasni.. Amin!! :D

    ReplyDelete
  3. wah... best nye kak.. dinamakan rezeki anak2 kan :)

    ReplyDelete
  4. murah rezeki baby lala...

    ish! bila laa nak g postopis neh
    alamat da lama dapat kennn..huhuhu

    ReplyDelete
  5. murah rezeki tu, rezeki anak katakan

    ReplyDelete
  6. Tahniah dapat BE. Tahniah dapat hadiah.

    ReplyDelete
  7. da sebulan takde BE kak, adeiiii

    banyak sungguh baby lala dapat hadiah
    murah rezeki :)

    ReplyDelete
  8. banyaknya BE..tahniah sang lekit, semoga rezeki bertambah-tambah :)

    ReplyDelete
  9. wah bestnya rezeki anak kot..tahniah ya ;)

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah murah rezeki! :)

    ReplyDelete
  11. semoga selalu murah rezeki hendaknye. amin =)

    ReplyDelete
  12. gud luck n keep blogging dear...:-)

    ReplyDelete
  13. nanti esok aku fax invoice ok.. caj royalti...

    jangan ingat free plak promo ngan space tu yeeeeee



    >.<

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!