RUMAH BLOGGER AMMAR HANGUS TERBAKAR

24.5.12 Suria Lekatlekit 16 Comments

Takziah sang lekit ucapkan kepada keluarga Blogger Ammar yang baru2 ni di timpa musibah apabila rumah keluarganya di kampung hangus 100% dalam kebakaran. Sebagai kawan sesama blogger sang lekit turut simpati pada nasib Ammar & keluarga.

Sekiranya kalau korang nak tahu cerita di sebalik kebakaran rumah Si Ammar ni boleh lah berkunjung di blog beliau DISINI


Semoga Ammar & keluarga tabah menghadapi Ujian Allah ni.. Hari ni mungkin hari mereka di duga, esok lusa mungkin kita siapa tahu.


Jadi kepada semua rakan2 blogger yang kenal mahupun tidak kenal kalau ingin menghulurkan sedikit sumbangan bagi meringankan beban kepada keluarga Ammar yang kehilangan tempat tinggal & harta benda akibat kebakaran yang berlaku boleh di buat melalui akaun bank
CIMB BANK: 13040077370526 (Ammar Yasir Bin Che Hassan)
Maybank: 163082138960 (Ammar Yasir Bin Che Hassan)

16 comments:

  1. simpati kat keluarga dia..
    mesti dia susah hati sekarang..

    ReplyDelete
  2. takziah ammar yasir, setiap yang berlaku ada hikmahnya

    ReplyDelete
  3. Ya Allah kesiannyew... hurmmm, dugaan menimpa tnpa diduga... semoga mereka sekeluarga tabah mnghadapinya

    ReplyDelete
  4. allah hurabbi...
    Semoga dia & keluarga tabah..

    ReplyDelete
  5. kesiannya..semoga keluarga diorang tabah dengan ujian dari Allah swt nie

    ReplyDelete
  6. moga tabah mengahadpi dugaan.akk mana pic lala.mst dh besar dye.

    ReplyDelete
  7. mudahmudahan ammar dan keluarganya kuat menghadapi ujian Allah

    ReplyDelete
  8. simpati kat dia.. bagus entry macam ni... saling tolong menol0ong

    ReplyDelete
  9. takziah buat amar.. semoga segala ujian ini di ganti dengan yg lebih baik dariNYA..Amin..

    ReplyDelete
  10. salam takziahhh buat keluarga blogger ammar atas musibah yg allah berikan ini, semoga dia lebiha kuat dan tabah, sesungguhnya setiap musibah dari allah ada hikmah disebaliknyaaa

    ReplyDelete
  11. Ya Allah..kasihannya..insya-allah akan buat sumbangan

    ReplyDelete
  12. takziah pada ammar harap ammar byk2 sabar

    ReplyDelete
  13. Semoga mereka sekeluarga tabah dengan ujian ni..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!