FLASHBACK KISAH 20 RAMADHAN TAHUN LEPAS

9.8.12 Suria Lekatlekit 9 Comments

2O ramadhan dah kan?? Sekejab jer.. Memang puasa tahun ni sangat2 mudah bagi daku. Sepanjang 19 hari puasa, Alhamdulillah takde sebarang masalah. Tahap lapar & dahaga pun tak terasa sangat tahun ni. Mungkin cuaca.. mungkin juga sebab asyik dok dalam rumah jer kot.

Apa kisah di sebalik 20 Ramadhan? Apa yang nak di ungkit pada 20 ramadhan tahun lepas? Ada sapa2 tahu & ingat tak apa yang berlaku 20 Ramadhan tahun lepas?? Mungkin ramai yang pernah baca kisah 20 Ramadhan tahun lepas kat blog ni tapi mungkin dah lupa kisahnya. Pada yang lupa jom kita flashback sama2 apa yang jadi 20 ramadhan tahun lepas..

20 Ramadhan tahun lepas.. Sang Lekit secara automatiknya tak puasa hari tu. Memang mula2 puasa tapi tak sampai separuh hari dah terbatal. Bukan sebab tak sahur.. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Rujuk entri ni.. DISEBALIK 20 RAMADHAN <<- clik je) (walau entri tu tak di tulis pada 20 ramadhan tapi entri tu cerita kisah yang berlaku pada 20 ramadhan)

Sekejab jer dah setahun berlalu...

9 comments:

  1. entry tu bersambung.. kasi linknya nanti ya.. cari2 tak jumpa.. hehe

    ReplyDelete
  2. saya fikir ramdhan 20tahun yang lepas

    ReplyDelete
  3. hehe..ingat..sebab si lala nak keluar jenguk dunia..;p

    ReplyDelete
  4. wahhh..klu ikut kalendar islam dah setahun la ye..alhamdulillah...kejap je mase berlalu..time puasa 1 tahun dulu cik lala masih dlm perut..

    skrg da ade depan mate..hihih..
    1001 pengalamankan? :)

    ReplyDelete
  5. 20 ramadhan tahun lepas saya berpuasa. hal yg lain yg berlaku saya tak ingat dah.. huhu

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!