MANA TAK KANTOI SAMPAI KERETA BERGOYANG

17.10.12 Suria Lekatlekit 8 Comments

Semalam kat Sinar Harian sang lekit baca kisah pasal pasangan warga asing dari Afrika yang sangap sangat sampai tak sempat nak cari port yang sesuai untuk beromen. Agaknya terlampau gersang sangat dah tak ambil peduli kat mana depa parking lepas tu buat projek 18sx dalam kereta. Depan surau pun depan surau la.. Jenis tak reti hormat sensitiviti bangsa & agama orang ni dia peduli apa, kan?? Tak sedar diri tu kat tempat orang

Ni la manusia kantoi dalam kereta bergoyang tu

Dah tu punya la seronok melayan nafsu serakah sampai bergoyang inul la kereta tu. Nasib tak baik ada seorang ahli jawatan kuasa surau ternampak la kereta tu asyik sangat bergoyang. Kereta bergoyang sapa tak pelik.. mesti la nak pi usya juga apa yang buat kereta tu sampai bergoyang. Bila di hendap kat tingkap rupanya pasang warga Afrika ni tengah kusyuk ni beromen. Akibat bengang sangat.. penduduk kat situ pancitkan tayar kereta Myvi pasangan tu. agak - agak la kot pukul 10pagi terang benderang dah tu depan surau nak buat aksi porno pun. (Untuk berita penuh sila clik SINAR HARIAN )

Dan satu lagi kes yang sang lekit tertengok secara tak sengaja video dia hari ni... Lepas tengok memang rasa nak carut tapi istifar jer dalam hati. Ni pun kes kereta sampai bergoyang jugak yang di temui seorang security di Kiara TTDI di malam hari pada jam 11.05pm.. kalau korang rasa kental & tak terpengaruh dengan aksi tu boleh la tengok kat link ni >> AKSI GANAS SAMPAI KERETA BERGOYANG DI KIARA TTDI <<

P/S : Lepas tengok video tu istifar banyak2 jangan makin hamun & carut marut tau...

8 comments:

  1. seb baik bukan orng kita , tp video tu mmeng tebaik lah

    ReplyDelete
  2. macam2 hal...video tu...tipah tertipu...hehehe

    ReplyDelete
  3. video ape tu ? xnak la buka..mcm video hantu kuar tetibe je. haha...

    tapi kes yg 1st tu, dh lama la lekit..sbb dh penah bace sebelum2 ni..

    ReplyDelete
  4. mmalukan..nasib baik bkn islam..

    ReplyDelete
  5. suspen nk tgk video tu,,hee,,sabo jelah,,ingt ni amerika ka

    ReplyDelete
  6. video tu mmg *&^%$#@$%^&* hahahahahahaa

    ReplyDelete
  7. Tak hormat angsung dgn nilai2 tempatan

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!