USTAZ AZHAR IDRUS AJAK GADIS BERZINA??

6/11/2013 12:45:00 PM suria lekatlekit 19 Comments

UAI penceramah/pendakwah yang terkenal dari terengganu ker? Ustaz Azhar Idrus tu?? Ajak gadis berzina?? Ye ker?? erk.. dari mana la sang lekit dapat story hot & spicy ni??

Menurut sumber (Blog MySAHABAT) kononnya ada sorang gadis mengeluarkan statement yang UAI pernah tackle dia & ajak dia check in kat hotel?? Glupp.. telan air liur kejab..

Sumber dari MySAHABAT. segala statement yang ada kat gambar ni bukan dari saya

Yo ko dik...?? Tetiba je ko up status macam tu ke ko frust try goda UAI tak dapat alih2 dia kawen untuk kali 3 dengan orang lain?? kekekekeke... gurau jer yer dik. Bila seseorang tu mula di kenali inilah risiko & kenyataan yang dorang perlu hadapi. Setiap sudut ada jer musuh yang cuba jatuhkan.. Tak tahu statement minah tu betul ke tidak... Sebab kita tak nampak bukti yang ada cuma kenyataan dia laman FB. Tu pun account FB tu dah di tutup selepas dia up status macam tu. Motip ko dik.. Up status kontroversi lepas tu tutup account.

Sumber MySAHABAT

Tapi sayangnya pendedahan tu tak berbukti atau tiada sebarang laporan polis di buat jadi korang tak boleh nak buat kesimpulan apa2. Zaman sekarang ni kadang2 benda yang kita rasa mustahil tu.. boleh jadi tak mustahil. Hanya Allah je la yang tahu kebenarannya..

Buat adik yang up status macam tu.. Bahaya ko dik dok keluarkan statement panas macam ni. Kalau fitnah boleh jadi kes saman menyaman. Dengan ko delete account FB ko tak bermakna orang dah tak boleh cari ko. Segala apa yang ko tulis.. orang boleh lagi trace identiti ko walau ko dah delete account tu di laman sosial.

Semoga jadikan pengajaran.. kalau ada berlaku kes jenayah cabul.. gangguan seksual ke hapa ke bukan lapor kat FB yer tapi terus lapor ke balai polis sebab kalau lapor kat FB hanya mengundang masalah lain. Tak payah la nak cari publisiti sangat kat FB, bukan ada orang nak bayar royalti pun kat ko.

19 comments:

  1. tah cm tk blh pecaya jerk...

    ReplyDelete
  2. hahahaha gila ke budak ni.ich.ntah lah.

    ReplyDelete
  3. ni baru meroyan nama nya..heheh

    ReplyDelete
  4. tak sure la cma.. dua2 pun ada maksud menggatal.. jadi lebih kurang la kot.. kekekeke

    ReplyDelete
  5. adeii.... betul ke ni....
    biar betul tuduhan budak ni..

    ReplyDelete
  6. Macam2. Ujian Allah buat UIA dan keluarga.

    ReplyDelete
  7. uia bukan name universiti ke? =.=

    ReplyDelete
  8. terima kasih jejai joi.. kesilapan dah di perbetulkan.. kekekeke

    ReplyDelete
  9. Cm bodoh budak to...muke cm tapak selipar tat sing

    ReplyDelete
  10. Memamg pon.cm bodoh je bdak to...mke cm tapak slipar tat sing..

    ReplyDelete
  11. salam..
    berita2 macam ni kena dipastikan kebenaran kadang2 orang yang sibuk dok sebar bende2 macam ni contoh kat blog ni pun kira bersubahat juga.

    pertama kena pastikan uai yang dimaksudkan adalah uai= ustaz azhar idrus bukannya uai = usman awang idrus. sebab keratan fb diberi tak menunjukkan perbualan penuh...ini boleh memberi fitnah pada orang lain.

    Kedua jika benar uai itu =ustaz azhar idrus ..kenapa pastikan juga adakah akaun fb gadis itu tidak di hack atau bukan fb palsu yang dibuka semata2 nak jatuhkan orang lain sebab kes macam ni selalu terjadi.

    kesimpulan sebagai orang awam, kita perlu berfikir dan bukannya mengikut emosi. banyak saya tgk orang mengutuk perempuan itu sedangkan apa berlaku kita tak pasti akan kebenarannya. elakkan mengularkan kenyataan makian atau hinaan. kita ikut cara terbaik yang boleh kita lakukan...

    kita berserah kepada Allah dan doa pada Allah swt " jika benar apa gadis itu katakan, maka berilah hidayah pada uai untuk bertaubat dan mengelak melakukan perbuatan yang boleh jatuhkan nama baiknya, jika itu fitnah maka berilah hidayah pembuat fitnah dan pemyebar fitnah serta si batu api..agar bertaubat sesungguhnya pintu taubat itu terbuka luas untuk sesiapa sahaja.Engkau maha berkuasa dan maha mengetahui apa yang ada didalam hati setiap manusia dan juga engkaulah pemberi hidayah, Allah maha Besar Allah Maha besar"

    ReplyDelete
  12. hahaha pmpn giler. berdosa besar memfitnah adik oii.. UAI pun x selera tgk kau

    ReplyDelete
  13. nak percaya sangat tak boleh .. baek kita berdiam ajer .. allah maha adil .. kalau ia fitnah .. sapa yang buat angkara akan mendapat balasan nya ...

    ReplyDelete
  14. Tak tau la nk kata apa. Wallahu 'aklam.

    ReplyDelete
  15. ni isu lama kot. kalau betul kenapa dia x buat laporan polis? account FB ni pun dh close. detect fake account. so byk keraguan kat sini... bkn judge dia dari penampilan tp cara dia menyebarkan tuduhan ni tak kena & amat meragukan

    ReplyDelete
  16. Mcm tipu je perempuan ni... UAI p kuliyah dan wat ceramah pn bawa habis anak bini dia ikut g sekali.. sye tahu sbb sye kawan dgn isteri2 dan anak2 dia difb.. jd gmbr2 selalu la mereka kongsi difb.. ustaz nk jalan pn berteman.. huhu... ada je yg suka rela nk jd bodyguard ustaz.. bkn sorang ramai sgt.. sbb sye pernah p kuliyah ustaz secara langsung jd sye tau keadaan masa tamat kuliyah tu... bila masa ustaz ada masa nk meraba dia dan bersembang dgn dia..??? Hari biasa ada kuliyah sampai tiap2 hari.. klu cuti bawa family jenjalan atau kuar dgn kawan2 dan peminat wat aktiviti luar mcm geteh basikal... pg masuk hutan amik gmbr pemandangan ciptaan Allah utk dikongsi dgn peminat2 ustaz difacebook... ada masa lg ustaz jawap soalan2 pencinta ilmu difanpage ustaz.. upload gmbr yg diambil oleh ustaz tu.. upload video ceramah agama kt youtube utk perkongsian ilmu... ustaz pn sibuk la... xde masa nk layan perempuan xbermaruah mcm dia tu... dia sedar tak dosa fitnah tu lebih besar drpd BerZina dan MemBunuh..!!!!!

    ReplyDelete
  17. benda klo uai yg salah mustahil akan di beritahu media,buang kes cmtu jela,org bepengaruh buat jahat org x nmpk xkan pecaya,sama gak dgn org kaya punya jenayah,sume x nmpk ley kawtim,dia kaya xkan dia nak jual dadah,uai ustaz xkan dia nak bezina,sume org ckp cmtu tapi reality di sebalik topeng tu tuhan je yg taw,bnyk dah aku jumpa kes cmni,dlm mastika tu pon belambak cite cmni,tapi org x sangka,xpecaya punya,mahdi sendiri pun akan
    muncul kelihatan spt penjenayah, orang yg melakukan kesalahan
    tetapi sebenarnya dia membawa kebenaran…..
    sedangkan iluniniti pula spt org baik yg memperjuangkn nasib kita.
    macamana nak tahu ?
    kalau korang nak taw …
    korang pegi kpd sesiapa sahaja dan kemudian ceritakan kebenaran kepada mereka,
    selepas kamu mendapat tempat di hati mereka…
    mereka akn mengatakan kamu adalah org2 yg baik2 dan kata2 kamu adalah paling benar…
    Oleh itu kebenaran sudah tertanggung di bahu kamu,
    mereka melihat kamu….nama kamu..
    kemudian kamu bersikap buruk lalu kamu perhatikan saja ragam mereka…..
    mereka akn mengatakan kamu adalah org2 paling jahat…
    dan kata2 kamu adalah paling dusta…
    mereka adalah org yg paling lemah kerana memerlukan kebaikan kamu utk membuat keputusan,
    sama ada cerita yg kamu jaja itu benar atau dusta.
    dan org yg gagah adalah mereka yg tidak memerlukan kebaikan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu benar,
    dan tidak memerlukan kejahatan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu dusta.
    mereka ini adalah org2 yg akan menyertai mahdi
    ”Permata yg hilang dari tangan org mukmin” akn kembali semula kpd tuannya,
    kerana mereka org yg sudi menerimanya tidak kira bagaimana ia akan datang….
    dan mereka adalah org yg benar2 yakin bahawa kebenaran itu milik allah dan Muhamad hanyalah sebagai penyampai

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com