BILA VIDEO SEKS USTAZAH TERSEBAR

12.10.13 Suria Lekatlekit 8 Comments

Pepagi lagi dah baca cerita tak best. Seorang ustazah sepatutnya menjadi contoh kepada anak murid dari penampilan, perwatakkan juga perangai. Yelah.. ustazah la katakan.. Orang dah tahu nak jadi ustazah kena pandai agama. Kalau baca al fatihah pun tak lepas & rukun islam & rukun Iman pun tak hafal, tak mungkin boleh jadi ustazah kan??

Ilmu bila di convert untuk duit maka kurang di amalkan tapi cuma di pratikkkan untuk pekerjaan macam ni lah jadinya. Lebih kurang macam tu la yang boleh daku umpamakan kisah seorang ustazah yang membuat hubungan seks luar nikah dengan pasangannya seorang warden asrama ni.

Memang kita rasa seorang ustazah ni.. mesti arif & pakar dalam soal hukum hakam. Lebih bijak berkenaan dosa pahala. Sebab dia yang menyampaikan ilmu2 itu kepada anak murid seharusnya dia lebih tahu berbanding orang lain. Tapi mungkin gelaran ustazah @ guru agama bagi dia sekadar satu pekerjaan untuk dapat gaji setiap bulan sebab tu dia tak amalkan apa ilmu yang dia ada sehingga video seks haram dia dengan pasangannya tu tersebar. Inilah yang terjadi pada seorang ustazah ni..

Dah la kau buat benda terkutuk, rakam pula untuk simpanan peribadi buat kenang kenangan. Pelik jugak kalau ada orang suka mengenang benda buruk dalam hidupnya sebagai sesuatu yang indah untuk di ingati. -Sumber Kosmo -

Beza orang berilmu tapi tak amalkan ilmunya memang tak mustahil boleh buat apa saja dalam gelaran yang mulia tu. Bila nafsu mengatasi segalanya.. ustazah pun boleh selak tudung & Ustaz pun boleh baling serban.

Dulu pekerjaan guru/ustaz/ustazah memang sangat2 di hormati orang. Beza guru dulu dengan sekarang bagai langit dengan bumi. Tapi bila sekarang kebanyakkan guru memilih menjadi guru kerana senang untuk dapat pekerjaan atau takde pekerjaan lain.. asalkan ada gaji tiap2 bulan, cukup la. Jangan marah cikgu2.. ini realiti. Cuma kita perlu tanya diri kita sendiri adalah kita menjadi guru kerana kita bersedia untuk menggalas tanggungjawab besar itu kerana Allah atau kerana tuntutan hidup yang memerlukan gaji setiap bulan?

Moral of the story.. mungkin masa depan seorang ustaz @ ustazah mungkin tak ada apa lagi istimewa di mata anak2 kita kerana cerita2 macam ni. Bila murid takde lagi rasa hormat & kagum pada guru.. Maka apa yang cikgu sampaikan bagi mereka cuma nota untuk lulus periksa bukan ilmu untuk jadi pegangan hidup.Moga anak2 kita mendapat didikkan yang mampu jadi pendinding mereka dunia akhirat.Amin..

** Dok berfacebook, bertwitter sampai bosan & nak cari sesuatu yang baru. try ni.. Sambil online sambil share iklan sambil dapat duit. Jom sign up sekarang. Free je kat sini >> CARI DUIT KOPI SAMBIL ONLINE

8 comments:

  1. Inilah dikatakan kerna nila setitik...... malu dgn apa yg teejadi.

    ReplyDelete
  2. orang macam ni la merosakkan nama-nama ustazah yg lain
    akibat nila setitik, rosak susu sebelanga

    ReplyDelete
  3. jangan la marah dia sb die pkai tudung..marah dia sb perbuatan die tu..

    ReplyDelete
  4. Dari dok buat benda terkutuk cmtu baik cari duit

    Meh tengok sini >> KLIK SINI

    ReplyDelete
  5. Akibat tergoda dengan hasutan syaitan..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!