HARUM MALAM.. WANGI KETAT DAN TEGANG

9.12.13 Suria Lekatlekit 8 Comments

Wah.. cerita apa ni harum malam bagai. Cerita seram ke.. cerita pontianak ke hapa ni?? Ala2 macam tajuk filem pulak kan.. Pontianak harum sundal malam. ataupun cerita 18sx?? apa yang ketat?? apa yang tegang?? Ini bukan kisah pasal filem ini kisah realiti ok! Realiti yang wujud di bumi kita ni.. Lebih menarik dari filem seram. So, berminat nak tahu kisah Harum Malam ni.. teruskan membaca.

Ni makcik lekit nak share dengan korang 1 produk yang maybe korang tercari cari selama ni untuk menyelesaikan masalah dalaman korang yang kadang2 korang malu nak share dengan orang lain. Yelah.. tak semua orang terbuka nak cerita masalah dalaman atau luaran atau masalah bau bauan dia pada semua orang kan? Jadi dia akan bertanya cik google je la. So bagi yang pemalu untuk bertanya.. korang tak payah tanya makcik lekit sendiri tolong bagitau.


Mesti ada yang pernah dengar tapi tak mustahil jugak ada yang tak pernah tahu pasal produk ni. Harum Malam apa tu? Harum Malam ni satu produk suppliement dalaman untuk wanita yang menghadapi masalah bau badan& jugak boleh merapatkan vagina (alat intim wanita) & banyak khasiat2 lain seperti

1.Membantu menyegar & menyihatkan badan.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
4. Melegakan panas badan.
5. Menegangkan payudara.
6. Memulihkan rasa rapat.
7. Mengencang otot kewanitaan.
8. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
9. Menambah keharmonian suami isteri.
10. Menyihatkan rahim.
11. Mencantikkan payudara agar sihat & montok

Masalah bau badan ni jangan pandang ringan ok.. Bukan saja boleh membuat kita hilang keyakinan diri tapi boleh menganggu keselesaan orang lain juga boleh menjadi penyebab ikatan kekeluarga menjadi renggang & pergaulan dengan kawan2 atau hubungan dengan orang luar pun boleh terjejas. Yelah.. kalau sebatu jauh pun boleh dah bau badan.. macam mana nak berkumpul ramai2 duduk dekat2 bergurau senda, berbincang atau menonton mahupun makan bersama. Pernah den sendiri kerja dalam 1 pejabat yang kecik, tetiba masuk satu akak staff baru masa tu.. Masuk je dia dalam opis kecik kita yang tertutup & ber aircon tu dengan badan dia yang berbau,sesak jugak nak tahan nafas. Jangan sampai jadi macam tu la.. Takkan orang lain boleh bau badan kita.. kita yang dok bawa di ke hulu hilir tak bau langsung, kan??


Kadang2 kita rasa orang tak bau apa yang kita bau di badan kita tapi jangan lupa kadang2 orang tak sampai hati nak bagitau yang badan kita tu busuk. Jadi kalau kita sendiri rasa badan kita ada bau yang tak selesa.. Jangan tunggu sampai bau bangkai dengan bau kita dah macam sama bau.. kang kita dok sedap tidur dalam bilik orang ingat dah jadi mayat pulak, mesti sentap kan? So, Cepat cari produk Harum Malam ni. Walau namanya Harum Malam.. tapi harumnya bukan waktu malam untuk bersama encik suami jer tau.. Harumnya setiap minit & jam walau di mana juga anda berada.


Ramai wanita yang dah berkahwin lebih mengutamakan ketat metat kat tut sebab nak bagi suami sayang lebih tapi setakat ketat tang tut jer pun tak guna kalau jarak 100 meter pun boleh bau badan dia. Selalu sakit sini sakit sana.. gunung2 pun mengelebeh sana sini.. Jadi produk harum malam ni senang.. sebab dalam 1 produk dapat menyelesaikan banyak masalah. Badan wangi, miss V kembali ketat macam anak dara & badan pun sihat. Cukup pakej untuk hidup bahagia.. Insya Allah.

Cara pengambil produk ni sangat senang.. cuma perlu minum 2 kali sehari (1 sudu besar setiap pagi sebelum sarapan dan 1 sudu besar sebelum tidur) & korang boleh tengok & rasa kesannya dalam tempoh yang singkat. Boleh guna tanpa was was. Dan produk ni juga takde kesan sampingan setelah di ambil. Sebotol berisi 250ml.. besar jugak botol dia walau dalam gambar nampak comel.

Harum Malam, supplemen dalaman mewangikan tubuh sepanjang masa. Diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica yang dapat membantu mengatasi bau yang kurang enak dari tubuh. Hasilnya tubuh akan wangi semulajadi jika diamalkan berterusan. Ia mampu membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya juga dapat mencegah masalah dalaman wanita, memberikan tenaga dan menambahkan stamina untuk melakukan aktiviti seharian. 
Ramuan : Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica.

Harga dia mampu milik. sebotol hanya rm33 semenanjung Malaysia /rm39 sabah/sarawak (tidak termasuk pos), rm40 semenanjung/ rm45 sabah sarawak (termasuk pos), kalau bli 3 botol..  rm100  Semenanjung Malaysia Rm110 sabah/sarawak.. (termasuk pos)



atau kalau korang nak tengok testimoni, nak order atau lebih info pasal produk ni korang boleh pergi ke page dorang kat

https://www.facebook.com/masalahwanita
https://www.facebook.com/pages/Ladys-Dreams-House/533563800066352?notif_t=page_name_change
https://www.facebook.com/Rahsia.Kecantikan.Abadi
https://www.facebook.com/HARUMMALAMHOT

Pada yang berminat boleh la mencuba tapi apa yang penting semua ini adalah iktiar & usaha kita untuk menjaga kesihatan & kebersihan badan selebihnya hendaklah kita berdoa & tawakal kepada Allah. Sesungguhnya setiap apa yang berlaku itu dengan keizinanNya juga. Apapun kita tetap kena berusaha bukan hanya menadah tangan berdoa tapi tak buat apa2.

8 comments:

  1. Cik lekit dah cuba ke? Dah berapa lama? Mmg nmpk perubahannya ke?

    ReplyDelete
  2. boleh refer fanpage mereka untuk baca testimoni Soulfy

    ReplyDelete
  3. fuyooohh.. hebatnya produk ni. hihi

    ReplyDelete
  4. onie suka tekstur diaaaaaa...kali ni terus ngap tanpa tutup hidung,hehe

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. Kak kesan harum malam nie brpa lma ye ??

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum.. Kak brpa lma kesan harum malam nie ?

    ReplyDelete
  7. Ade kesan smpingan x... Sbb masa hr tu 1st time try mlmnye rase pening n mual...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!