GEMPAR! JENAZAH SIAP DI KAFANKAN DI TINGGALKAN DI TEPI JALAN BUKIT MINYAK

26.2.14 Suria Lekatlekit 4 Comments

Terbaca kat mynewshub satu berita agak seram bagi yang penakut.. agak pelik bagi mereka yang suka berfikir & agak kejam bagi mereka yang berperikemanusiaan. Apa tidaknya.. Satu jenazah yang siap di kafankan di tinggalkan di kaki lima tepi jalan di bukit minyak, pulau pinang pagi tadi.

Tak tau apa motif jenazah yang siap di kafankan tu di tinggalkan di tepi jalan.. Mustahila terjatuh dari van mayat atau kereta mayat kan melainkan sengaja di tinggalkan tapi kenapa di perlakukan jenazah tu macam tu kena tunggu siasatan polis dulu la.

Sumber Mynewshub
 
Jenazah tu pun tak sure meninggal sebab apa.. samada mati secara semulajadi akibat sakit ke atau di bunuh kena tunggu jugak laporan dari pihak polis.

Pelik2 je kejadian yang berlaku sekarang ni. Rasanya ni kali pertama aku terbaca kes jenazah siap berkafan di tinggalkan di tepi jalan macam ni. Apapun semoga roh si mati tu di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman & semoga di permudahkan urusan perkebumiannya dengan cara terhormat.

4 comments:

  1. ermmmm...btl² jenazah ke tu?? ok, confuse jap.. kejamnya buat mcm tu..

    ReplyDelete
  2. KENA BUNUH KOT..PEMBUNUH SIAP KAPAN KAN DIA..KOT LA..

    ReplyDelete
  3. salam Mami Lala..

    Ade bc kat pesbuk psl ni.. rupanya mayat tu bkn warga mesia dan diikat dibahagian kepala dan kaki menggunakan kain cadar.. tak pasti kematian psl apa//katanye masih dlh siasatan polis...

    ReplyDelete
  4. smp ke hari ni pun masih belum ada pihak buat penjelasan berkenaan mayat ni kan...misteri betol...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!