PC HARI KE 8, ADA SESEORANG MENGUBAH HALUAN PESAWAT MH370

15.3.14 Suria Lekatlekit 5 Comments

Biarpun masih belum ada kepastian.. Tapi pc yang diadakan tadi sedikit bagi kelegaan pada kita yang menanti penuh debaran. Biarpun masih hanya kemungkinan yang dikatakan pesawat Mh370 di rampas.. Sekurang kurang nya kita tahu masih ada harapan kita menemui semua mangsa2 dalam keadaan selamat.

Dari pelbagai sumber di FB

Moga petunjuk Allah yang kali ini memberi petanda gembira buat kita semua terutama ahli keluarga mangsa. Terus berdoa & jangan berhenti berharap. Semoga jutaan doa2 kita Allah makbulkan.. Ya Allah semoga kau lindungi mereka semua sehingga mereka di selamatkan sekiranya Mh370 benar2 di tawan & di sembunyikan di satu lokasi rahsia. Hanya kepada Mu kami memohon perlindungan & kasih sayang. Moga kau permudahkanlah segala urusan mencari & menyelamat semua mangsa MH370

P/S : Jangan berbangga jika spekulasi yang korang sebar tu kebetulan sama buat korang semakin yakin nak menyebarkan spekulasi.. Ingat korang hanya baca spekulasi & sebarkan.. korang bukan penyiasat atau terlibat dalam misi mencari & menyelamat.. So, Informasi yang korang terima belum tentu sahih selagi tak di sahihkan.

5 comments:

  1. macam2 spekulasi yang ditimbulkan skrg..huhu.semoga pesawat ni ditemukan la secepat mungkin.

    ReplyDelete
  2. betul tu..kalau kebetulan je apa yang kita post tu betul jangan pulak rasa apa yang kita buat tu tetap betul...sebab tu akak tak berani nak buat post pasal keadaan terkini tentang mh370 ni.

    ReplyDelete
  3. semoga tiada apa-apa yang terjadi..

    ReplyDelete
  4. aduhai.. tersayat2 hati ini mengenangkan mereka tu makan apa, minum apa, tgh buat apa.. kesiannnyaaaaa

    ReplyDelete
  5. salam mami lala..
    terkujat jgk bila tgk PC pesawat dikatakan di hijack..
    ape2pun ttp berdoa..semogamereka semua dlm keadaan selamat...
    allahu...~~

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Kongsi Kisah Seram Anda Disini

Name

Email *

Message *