DAH JUMPA BANGKAI (MAYAT) SUSPEK BUNUH BUDAK 2 TAHUN 6 BULAN TU

31.5.14 Suria Lekatlekit 4 Comments

Aku sebenarnya tak berapa sampai hati nak panggil mayat boleh tak aku panggil sebagai bangkai pembunuh kanak2 malang yang berusia 2 tahun 6 bulan tu? Ada sapa2 nak cerca caci maki aku ke? Aku rela kena maki tapi hati aku sakit sangat dengan perbuatan dia walau budak tu bukan anak aku.


Aku sebenarnya tak puas hati sebab dia mati.. Aku kalau boleh nak orang tangkap & siksa dia hidup2 sebab perbuatan dia tu terlalu kejam. Untuk apa di bunuh budak sekecil tu? Apa saja motif dia membunuh tetap aku tak boleh terima malah sapa2 saja takkan boleh terima perbuatan kejam dia.


Moga kau siksa sebelum kau mati seperti mana kau siksa kanak kanak tak berdosa itu sebelum dia meninggal dunia. Semoga tiada lagi Iblis berwajah manusia selepas ni.. Biar cuma harapan moga doa ini menjadi doa yang termakbul. Semoga Allah melindungi anak2 kita dari kejahatan manusia jin & syaitan. Semoga Allah melindungi kita semua dari malapetaka.


Imbau kes pembunuh kejam kanak2 2 tahun 6 bulan

Sumber sinar harian

4 comments:

  1. memang geram dengan syaitan bertopeng manusia ni..

    ReplyDelete
  2. tertanya-tanya kenapa dia buat macamtu.. sakit mental kah? dendam? pedophilia? zaman sekarang ini semakin ramai manusia yang jiwanya sakit.. tak puas hati manusia iblis ni mati macamtu je..

    ReplyDelete
  3. Salam Mami Lala..
    ya allah.. sedih sgt..tapi puas hati sbb sipembunuh tu turut sama mati.. janji allah itu pasti, kat dunia ni mati lemas kembung perut..diakhirat kelak terimalah balasannya..

    ReplyDelete
  4. kira ayat cik lekit molek lagi
    kalau saya, saya panggil setan aje bukan manusia
    saya rasa nak tampar, nak sepak, semua benda yang boleh
    kalau setan tu ada depan mata

    apalah dosa budak tu. kejam sangat dia mati
    betullah dia masuk syurga sebab tak berdosa kan
    tapi KEJAM cara dia mati
    teringat anak sendiri sebab umur aisy pun 2 tahun 6 bulan

    apa sebab setan tu buat camtu? ishhh...tak paham

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!