GAMBAR PELAKON VETERAN RUMINAH SIDEK (MAK MAH) & SUAMI BERSANDING

17.5.14 Suria Lekatlekit 5 Comments

Jodoh pertemuan ajal maut semua rahsia Allah. Tak kira yang muda rumaja mahupun yang umur dah senja. Kalau Allah dah tulis jodoh tu tetap ada walau dalam usia emas, maka terjadi la jugak pernikahan tu kan. So, tak payah pertikaikan kerja Allah hanya kerana usia yang bagi sesetengah manusia dah tak layak nak kawen lagi.

Selepas sah bergelar suami isteri.

Apapun tahniah pada Mak Mah.. Moga di limpahi kebahagian & rezeki bersama suami yang baru di nikahi tu. Pada yang pandang serong orang tua kawen lagi tu.. apa kau fikir orang tua  takde perasaan ke? Meh kita layan sekeping gambar Mak Mah dengan suami dia yang aku culik dari page ROTIKAYA sebagai hiburan santai hari minggu ni.

Sumber ROTIKAYA

P/S : Walau dah warga emas tetap nampak seri pengantin tu, So sapa kata anak dara je yang ada seri pengantin.

5 comments:

  1. kalau dah jodoh tak kemana...mak mah nampak cun la..

    ReplyDelete
  2. tahniah mak mah,. . kelas nmpk muda je :)

    ReplyDelete
  3. Kemain mak mah dengan hubby. Mengalahkan orang muda. hehe

    ReplyDelete
  4. Konsep kalau dah jodoh tak ke mana tu memang tak boleh dinafikan. Tahniah tahniah.

    ReplyDelete
  5. salam mami lala..
    alhamdulillah... bak kata ust kazim ellias *kalau dah jodoh* :)
    tahniah mak mah & pak aji..semoga berkekalan hingga ke jannah :)

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!