GAMBAR PESERTA PERHIMPUNAN MEMBANTAH GST MEMBAWA BAYI

1.5.14 Suria Lekatlekit 3 Comments

Hari ni 1 mei seluruh negara menyambut hari buruk di mana hari semua pekerja di beri cuti even tak semua yang bekerja tu cuti tapi hari ni tetap hari meraikan semua yang bernama pekerja. So, den nak ucap selamat hari buruh buat semua. Den surirumah ni kerja tanpa cuti selagi bernafas ni.. kena minta satu hari gamaknya untuk dunia hargai surirumahtangga. kekekeke

Semua orang tau KL hari ni di hujani dengan peserta yang menyertai perhimpunan membantah kenaikkan cukai barang (GST). Den taknak komen lelebih sebab den bukan orang politik cuma perhimpunan macam ni ada baik & buruknya. Cuma den rasa macam tak berapa sedap mata memandang bila ada yang tergamak bawak anak kecik sertai perhimpunan macam ni. Kesian la kat anak korang tu. Kecik sangat kot untuk korang libatkan mereka dalam aktiviti macam tu. Kita bukan negara yang berperang sampai terpaksa ambil risiko pada bayi sekecil tu. Kita masih ada pilihan untuk meletakkan mereka di tempat selamat. Jadi.. pada mak bapak kasihanilah anak kecil tu.



Jadi.. korang nak berhimpun ke, berguling ke, kalau korang rasa untuk kebaikkan semua.. buat la tapi tolong jangan memperjudikan keselamatan anak anak korang yang masih kecil. Tahu la perhimpunan macam tu.. kang datang FRU bagai.. sembur air, sembur gas bagai.. macam mana. Perhimpunan yang lepas lepas tu jadikan pengajaran. Sekian sahaja dari YB lekatlekit... hahahaha YB kau! kang ada kena jentik pusat.

P/S : Berhimpun berhimpun jugak.. ambil kesempatan berhimpun ramai ramai untuk sama sama mendoakan semua mangsa yang terlibat dalam kehilangan pesawat MH370. Mohon pada Allah semoga ada khabar di hari ke 55 ini.

3 comments:

  1. kenapa yg berhimpun semua yg bertudung labuh.ber burqa.buat mcm tu bagus pulak lah.haih!

    ReplyDelete
  2. Salam Mami Lala..
    hhuhu.. yg ni pun sama..takde komen.. tumpang baca jer...
    oh ye.. ade typo disitu.. 'buruk' hehe.. :p

    ReplyDelete
  3. ha'a kan, saya pun tak faham sesiapa yang dok heret anak diroang sama
    ni kalau cakap dia kata kita penyokong kerajaan
    pada saya bodoh orang gini

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!