CADBURY GUNA BLOGGER UNTUK YAKINKAN PENGGUNA

15.6.14 Suria Lekatlekit 7 Comments

Blogger sekarang bukan blogger dulu.blogger sekarang ada kepentingan dah nak2 lagi bab2 mempromosikan apa2 sebab tu advertiser dah banyak beri kepercayaan pada blogger. maybe sebab blogger lebih di percayai,maka cadbury pun nak gunakan blogger untuk meraih kepercayaan pengguna.

Terbaca kat Astro Awani tadi yang cadbury nak buat demo makan coklat cadbury bersama 100 orang termasuk blogger untuk meraih kembali kepercayaan pengguna untuk menyokong produk mereka yang pernah disahkan ada DNA babi haritu.

Kalau den la buat masa ni memang tak berapa yakin even dia ajak 1000 orang Islam makan pun. Pada korang yang yakin nak kembali makan cadbury,aku tak pertikaikan apa2. Tu hak anda. yang nak melantak tekak masing2.

p/s : Gamaknya siapa yer blogger2 tu?

7 comments:

  1. cx menjadi musykil even da dikatakan halal, still cx ssh nk makan sbb was2.

    jika betul sblm ini dikatakan ada DNA oleh kmntrian kshtn (betulkan cx kalau slh), knp tak saman je? Yelahkan, ianya menjatuhkan nama sesebuah bisnes kan. kalau ikut undang2 dan logik akal. btl tk? then knp tibe2 jakim sahkan halal? Secara tibe2 pdhl kmntrn kshtn bermatian ckp ada DNA tu then siap depa gadoh ckp soh percaya kt jakim ja.

    Kalau betul kmntrn kshtn tu tipu ckp ade DNA sblm ni, knp tk saman? Maknanya disini, mesti ada sebarang campur tgn ketiga yg tetibe cadbuy jd halal. Allahuakhbar.

    Ini sekadar pandangan cx sahaja. Bukan nak blame or banned mana2 pihak. Maaf jika ada yg tk dpt terima. Hanya bersuara. Peace no war! :)

    Ehh jap, blh fhm tk ape yg cube cx sampaikan? Mcm pening plak bile cx baca blk. Muehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yang cx ckp tu memg saya dah terfikir sejak dari cadbury kembali halal.pelik sgt.kalau betul salah kkm rasanya cadbury mesti saman.cara tu lebih senang kembalikan keyakinan pengguna.

      Delete
  2. zura rasa lama2 nnt kes DNA oink oink ni senyap camtu jerk...pastu rakyat pun slowly melupakan isu nih..

    ReplyDelete
  3. Dah x tau nak percaya sapa dh kan....kkm kadang check memcadbury buta je..bila dh ckp x halal...check balik..tgok2 halal plak...mcm mn org nk pcy semula kan..letak la bape ramai blogger pun ...samo yo jawapan eh

    ReplyDelete
  4. Sorry la cadbury.. takkan dpt kembalikan 100% kpercayaan.. banyak sangat perihalnya.. siapa yakin halal, nak makan teruskan la mkn.. for me dah tersangat ragu2...

    ReplyDelete
  5. memang tak percaya pun.... lagipun apa yang meyakinkan memang takde babi...?? lidah kita bukan boleh scan pun rasa DNA babi tu.... kalau was2 biar dielakkan la kan... ish

    ReplyDelete
  6. Kesian blogger yang dijemput. Kalau blogger makan belum tentu dapat tarik orang luar untuk kembali makan cadbury. Artis pun belum tentu.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!