LAGI PESAWAT PENUMPANG TERHEMPAS DI TAIWAN

23.7.14 Suria Lekatlekit 4 Comments

Selepas MH17 harap takde lagi mana2 pesawat dari mana2 negara kat dunia ni yang bawa penumpang yang akan terhempas tapi nak buat camna mungkin Allah nak tunjuk kemurkaanNya pada manusia yang telah banyak melakukan kerosakkan di bumi Tuhan ni.

Sumber google sekadar hiasan

Urut dada jugak terbaca tajuk dari artikel berita astroawani tentang berita terkini sebuah pesawat penumpang terhempas di Taiwan. Ya Allah.. Tak terkata. Terbayang MH17.. terbayang MH370 yang masih hilang. Trauma aku jadinya nak naik kapal terbang walau kita semua tahu bila sampai masanya.. takkan lewat atau cepat barang sesaat.


 Sumber Astroawani

Semoga Allah beri ketabahan buat semua ahli keluarga mangsa nahas pesawat untuk tahun ni... Dan jangan lupa doakan mereka yang berpada di Syria & Palestine. Moga Allah memberi kemenangan pada Umat Islam seluruh dunia. Doa moga negara kita terhindar dari segala ancaman & malapetaka. Amin..

4 comments:

  1. semoga dijauhkan perkara sebegini pada keluarga kita :)

    ReplyDelete
  2. Hmmm...tumpang bersedih untuk keluarga mangsa...

    ReplyDelete
  3. Takdir Allah. Takziah untuk keluarga yang terlibat.

    ReplyDelete
  4. Kita rasa x sangup dah nk dengar bab lapal trbang terhempas.. semoga keluarga mereka tabah...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com