NUFFNANG DEDAH KRITERIA BLOG YANG DI PILIH UNTUK IKLAN CPUV (BE)

22.8.14 Suria Lekatlekit 9 Comments

Bunyi tajuk macam pendedahan berani mati je kan?? Tak de la berani mati sangat pendedahan ni.. Kira berani dedah je bukan berani mati sangat. hahahaha.. Ramai blogger baru yang turut memasang banner iklan nuffnang kat blog. Kalau blogger lama depa dah tak heran dah bab2 tips nak dapat BE atau iklan CPUV. Tapi bagi blogger baru mungkin ni dapat bantu anda memahami bagaimana sesuatu blog tu di pilih untuk dapat iklan CPUV (BE) sebab iklan kempen ni la yang membantu meningkatkan earning dengan lebih cepat berbanding Iklan CPC.

Sumber google

Bagi yang tak tau apa kelebihan kalau dapat kempen Iklan CPUV kat banner nuffnang di blog kita.. Kalau iklan biasa tu (CPC) tu kalau orang clik baru la dapat earning tapi kalau dapat kempen iklan CPUV (BE) ni.. earning di kira dari berapa orang yang masuk blog kita semasa iklan CPUV sedang di siarkan. Tak perlu clik kita dah dapat duit dari pengunjung yang datang ke blog kita semasa iklan tu sedang di mainkan. Ok.. faham..

Aku sesaja la nak beramah mesra dengan nuffnang sebab kot2 dia terlepas pandang blog aku sebab dekat 2 bulan dah takde pun iklan CPUV. Buat2 la tanya soalan apa kriteria blog untuk dapat iklan kempen CPUV ni. Jawapan ni mungkin boleh di jadikan panduan buat semua yang baru sign up dengan Nuffnang. Yang otai2 tu tak payah dah nak bagitau.. depa lagi expert katanya...


Apapun jangan down even traffic blog kita dah mantap.. tapi tetap tak terpilih untuk iklan kempen CPUV ni. Mungkin kriteria blog kita tak memenuhi kehendak pengiklan & paling penting kita kena percaya pada rezeki Allah. Ada rezeki Insya Allah tak kemana yang penting usaha jer. Takde kat situ.. maybe ada kat sana, kan?? Semoga korang happy berblog tanpa ada rasa down sebab tak dapat BE. kekekekeke

9 comments:

  1. jadi,..xleh meroyan kalo xdpt BE.hahah..sabor dan tingkatkan kualiti dan integriti blog..cewahh

    ReplyDelete
  2. Barulah saya tahu kenapa saya tak pernah dapat iklan dari CPUV tu

    ReplyDelete
  3. Akak terima jelah dengan redha sebab jarang2 dapat tetapi sesetengah blogger tu berderet2 BE nya.

    ReplyDelete
  4. ooo gitu
    tapi saya memang tak pernah merasa =)

    ReplyDelete
  5. Kathy ni dah 2 tahun lbh blogging baru tahun ni ada rezeki dpt CPUV sis.. Sblm tu telan liur je tgk rezeki org. Hehe..

    ReplyDelete
  6. nice sharing..rezeki masing2..hihi

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!