ENTRI PALING ANONYMOUS SUKA KOMEN

8.11.14 Suria Lekatlekit 4 Comments

Kalau berblog takde komen dari anonymous memang rasanya bukan blog la kot. Ataupun blogger tu disable ruangan komen. Kalau publick kan blog untuk sesiapa sahaja baca, Insya Allah tak ramai sorang dua anonymous mesti sangkut kat kotak komen.

 Sumber google

Anonymous ni kadang2 di kalangan orang2 kita kenal & tak mustahil jugak di kalangan kawan2 kita. Walau banyak Anonymous ni datang menghentam orang kadang2 tak ada kena mengena pun dengan isu yang kita tulis tapi tak semua anonymous tu pengkritik atau pengutuk.. Ada jugak Anonymous yang berhemah memberi pandangan atau komen yang baik. Pendek kita tak boleh pukul rata Anonymous tu semua nak memberi kritikkan membunuh jer..

Sebenarnya aku nak cerita pasal entri aku yang paling banyak anonymous komen jer.. Intro panjang panjang tu cuma sesaja kononnnya pengenalan tentang anonymous dari sudut pandangan aku. Kat blog aku ada satu entri yang masih menjadi views yang tinggi & aku perasaan memang banyak komen anonymous.. sampai anonymous bergaduh sesama anonymous pun ada. Nak tau entri mana meh tengok kat sini >> ENTRI PALING BANYAK ANONYMOUS KOMEN <<

Masing2 tak nak kalah tu.. Apapun tepuk dada tanya selera. kekekekeke

4 comments:

  1. blog pcl memang x kelihatan annon, disable mereka..malas nak tapis..banyak yg spam...nt pcl nk terjah link tu..salam .

    ReplyDelete
  2. bagus jugak tu ada anonymous, maksudnya ada orang baca :D

    ReplyDelete
  3. Blog nad pergi ke spam..mals nk papar..

    ReplyDelete
  4. Anon akak semuanya cakap matsaleh. Entah apa-apa dia komen pun akak tak tahu. Lari tajuk sungguh!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!