KAPAL ANGKASA PENUMPANG TERHEMPAS

1.11.14 Suria Lekatlekit 3 Comments

Tahun ni asyik baca kisah2 kapal terbang terhempas.. hilang.. mendarat kecemasan.. terbakar bagai.. Ke tahun ni baru ambil kisah pasal kemalangan yang berlaku kepada pesawat. Yelah.. sebelum MH370 hilang.. media pun tak highlight sangat pasal apa2 kemalangan ringan yang berlaku. Lepas hilang MH370 pun kapal terbang langgar burung pun jadi berita sensasi.


Hari ni baca lagi pasal kapal angkasa penumpang pulak terhempas. Terus hati sayu teringat MH17..  Even kapal angkasa penumpang yang terhempas tu tak melibatkan rakyat Malaysia & berlaku di AS tapi tetap ada rasa fobia kat hati aku ni. Yelah.. tiap kali baca berita kemalangan udara.. mesti teringat MH370 yang masih misteri. Kalau terhempas di mana bangkainya.. kalau di sembunyikan siapa dalangnya. Boleh buntu otak fikir benda yang takde jawapan ni.


Semoga kita semua di lindungi dari sebarang bencana & malapetaka. Semoga takde lagi kes2 macam MH370 & MH17.

3 comments:

  1. Akak tengok dah video nya malam tadi..rasa ngeri pulak bila tengok...

    ReplyDelete
  2. Akak tengok dah video nya malam tadi..rasa ngeri pulak bila tengok...

    ReplyDelete
  3. hurm.... ingat dah habis kisah pesawat terhempas... ada lagi rupanya :(

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!