DENDAM ROH TINGKAT 4

12/05/2014 11:51:00 AM suria lekatlekit 6 Comments

Hari ni buat live update dari tab. Nasib baik la ada jugak tab buruk ni buat update blog sepatah dua kata. Yelah pc tua den dah koma semalam.tak tau la virus ke hard disk yang dah rosak. Takpelah ada hikmah di sebalik kejadian. manatau dapat cpu baru kan? hehehehe

Di hari jumaat yang mulia ni nak cerita pasal cerita hantu & seram.malas dah nak bebel panjang,nak cerita pasal filem dendam orang m4ti. filem terbitan kru, lakonan lisa surihani & fizz fairuz ni bagi aku not bad jugak la.sebab aku suka filem yang banyak hantu.hahahaha. effect2 bunyi dalam filem ni pun kalau kaki melatah mau penat jugak melatah. hantu dia pun takde la maharajalawak sangat. nampak hantu la jugak cuma watak hantu budak tadika tu macam hantu jepun je.

kisahnya lina lakonan surihani koma lepas tu hilang ingatan. lepas sedar tu suami dia lakonan fizz fairuz hantar dia tinggal balik kat rumah depa di tingkat 4 sebuah flat yang pernah terbakar. Sementara dia fizz fairuz yang berbini dua ni tinggal di banglo peninggalan arwah ayah lina yang kaya.lina ni hilang ingatan memang tak tau apa2 la sampai anak dia yang pernah mati pun dia tak ingat.

starting cerita ni memang korang takkan tahu apa yang sebenarnya yang dah berlaku kat tingkat 4 tu sehingga dia di ganggu oleh makhluk2 yang menyeramkan sampai pertengahan & penghujung cerita baru kita akan tahu yang menyebabkan tingkat 4 terbakar adalah lina sendiri membuatkan roh2 yang terkorban kat situ marah dengan dia.

akhir cerita jugak korang akan tahu kejahatan fizz fairuz & bini keduanya yang nak merampas harta pusaka lina. So,boleh layan jugak filem terbitan kru ni. Nak demand filem seram sekarang,seram sampai ke tulang sumsum tu maybe susah la tapi filem ni boleh la kita panggil filem seram.

6 comments:

  1. saya nak tengok tak ada keberanianlah cik lekit
    cuba cite dari awal sampai habis cite dekat saya
    senang sikit saya kata, ooo gitu =)

    ReplyDelete
  2. menci tgk citer ni sbb ending dia....

    ReplyDelete
  3. Selalu takut nk tgok filem seram made of malaysian...sbb takut xsedap...huhuhu..
    Tapi yg ni sis dh bg review mcm best..blh consider la nanti..;-)

    ReplyDelete
  4. Wah..seram2..nak tengok ni..lisa pulak tu..apsal yusri x berlakon?..hehe... jom jalan2 ke eberita,my

    ReplyDelete
  5. Oh, sinopsis macam best dah ni! Dah macam cerita seram ala-ala korea suspense thrillernya. Tapikan napa ek dalam filem Melayu, rambut pelakon-pelakon ni lain macam sikit pesennya. Hilang terus keterujaan nak menonton!

    Hantu budak kecik tu macam si Ju-On yang femes tu ke? Yang main merayap-rayap tersengih-sengih tu ek?

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com