MESEJ MESEJ PENTING & RAYUAN MANGSA BANJIR

12/27/2014 09:28:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

Kat news feed FB aku penuh dengan orang share macam2 mesej pasal banjir. Ada yang minta tolong sebab terperangkap dalam banjir.. ada yang minta sumbangan.. & macam2 mesej sampai aku sendiri tak tau mana satu nak share dulu. Bukan share ni nak menunjuk baik atau prihatin.. Tapi itulah pertolongan kecik yang aku mampu buat. Maka.. kemudahan yang ada aku gunakan sebaik mungkin.

Sebab terlampau banyak sangat mesej2 banjir.. Jadi aku ambil sebahagian aku kumpul kan kat entri. Memang la siapalah blog aku kan.. Ingat dengan canang dalam entri aku ni orang alert sangat ke? Aku tahu blog aku feedback tak kebabom sangat tapi kita tak tahu siapa yang baca blog kita jadi sekadar mencuba. Manalah tahu ada orang yang berdekatan, berkemampuan atau berkuasa dalam bidang berkaitan baca & mampu salurkan maklumat tu kepada pihak sepatutnya.


Ni yang termampu aku share setakat ni.

Pada semua yang terlibat dalam banjir hope banyakkan bersabar & berdoa bersungguh sungguh agar Allah lindungi semua dari sebarang bahaya. Semoga rezeki anda melimpah ruah selepas banjir ni, Insya Allah.

P/S : yang suka sangat share info tak sahih berkenaan mangsa banjir ni yang boleh mengundang panik & jadi kontroversi hope bercuti la sekajab dari menyebarkan fitnah & gosip. Kalau tak sure tak payah share benda2 yang sensitif nak lagi melibatkan nyawa ni.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com