BUDAK MAUT JATUH 5 TINGKAT DI KENANGA WHOLESALE CITY

4/03/2015 06:55:00 PM suria lekatlekit 5 Comments

Meremang bulu roma baca berita ni... Budak 6 tahun maut jatuh dari dari ketinggian 5 tingkat kat kenanga wholesale city. Tempat yang jadi tumpuan pemborong. Besa la tempat membeli belah ni memang golongan mak2 ramai jugak pergi. bila dah jadi mak confirm la ada anak kan..

SumbeR Harian Metro

Macam mana budak ni boleh jatuh.. Dari artikel berita katanya sebelum jatuh dia main2 kat escalator. Tak tau la aku macam mana kejadian camni boleh jadi sebab katanya dia jatuh dari tingkat 2 sehingga ke bawah tempat parking.

Aduhai.. awasi la anak korang masa membeli belah. Bukan takut jadi kemalangan macam ni tapi jugak berisiko kena culik kalau di biarkan tanpa pengawasan. Memang ajal & maut di tangan Tuhan tapi kalau kita alert sekurang kurangnya kita tak hidup dalam penyesalan sangat kan kalau terjadi juga benda2 tak di ingini.

Serius aku kadang2 memang fobia sampai terhad jugak kebebasan anak aku bila berada di luar rumah. Sebabnya benda2 macam ni la buat aku fobia.

Moral of the story.. Shopping shopping jugak jangan sampai lupa kita ada bawak anak sudah.

5 comments:

  1. Allahuakbar...sedihnya. sekarang ni kalau nak beli barang dapur ke, memang saya takkan bawak anak-anak. Susah nak fokus. Sekadar untuk jalan-jalan cuci mata, memang masa dengan anak-anak.

    ReplyDelete
  2. Mak dia duk ralittt tgk hset..duk biaq anak main escalator. Entahlah dah sampai ajal budak tu..Allah lebih mengetahui semunya.

    ReplyDelete
  3. Tu la masa dengan anak tak payah kalut main telefon.ni la perangai org melayu,cuba tgok bangsa lain mna ada di tangan dpa pegang fon kalau tak perlu sangat dok kelebet..fokus pada anak.

    ReplyDelete
  4. Dugaan utk keluarga mereka dan pengajaran utk kita semua..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com