CARA IBLIS MEMBIAK

4.4.15 Suria Lekatlekit 3 Comments

Mungkin ada yang tahu atau masih ramai yang tak tahu. Kadang2 kita tak terfikir untuk ambil tahu sebab kita rasa macam takde kepentingan dalam hidup kita pun sedangkan ia sebenarnya salah satu ilmu jugak. Jadi sebab aku pun macam berlagak sangat tau segalanya walhal baru je tau cara iblis membiak ni maka aku dengan muka bangga nak share dengan hangpa la info yang aku dapat ni..

Sumber Google

Iblis membiak tak sama macam manusia.. Nama pun dari spesis yang berbeza ye dak? Mesti la ada perbezaan banyak perkara. Asal kejadian pun tak sama maka cara pembiakkan pun tak sama.

Dari apa yang aku baca cara iblis membiak dengan cara menyentuh paha kanan dengan paha kiri akan mengeluarkan 33 biji telor. Dalam setiap biji telor itu ada 33 pasang benihnya. Tiap-tiap pasang benih itu apabila menyentuh paha kanan dengan paha kiri akan keluar seperti yang terdahulu. Begitulah proses pembiakan Jin dan Iblis sehinggalah ke hari kiamat.
Untuk artikel penuh boleh baca kat sini >> Asal Kejadian Jin <<

Simple sangat kan cara pembiakkan iblis ni. Kalau la kita boleh nampak gamaknya takde tempat kita boleh nyorok dari iblis. Sekali pegang tu dia keluar 33 ekor pewaris...

Moral of the story jangan ikut perangai iblis membiakkan hasil yang menjahamankan orang. Peace! 

3 comments:

  1. kalau dapat tgk..mesti lagi ramai daripada manusia kat dunia ni kan..
    gerun pulak rasanya..

    ReplyDelete
  2. Eh..sekali membiak punya ramai. Baru dpt blogwalking. Line baru recycle.

    ReplyDelete
  3. lain betul cara iblis membiak...info yang menarik untuk dikaji.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!