BELAJAR MENGAJI,JADIKAN HADIAH & HANTARAN DENGAN SET QURAN DIGITAL PEN

5/26/2015 11:30:00 PM suria lekatlekit 3 Comments

Takde alasan tak reti mengaji untuk tak baca Al quran. Zaman teknologi ni banyak alatan di cipta untuk memudahkan kita belajar mengaji Al Quran.. Yer betul belajar dengan guru adalah lebih afdal tapi orang kata kalau kat rumah takde guru nak practive boleh la guna teknologi2 terkini yang membantu memudahkan kita. Apa guna teknologi kalau tak mampu memudahkan. Betul tak??

 

Maka hari ni aku nak memperkenalkan produk yang maybe ramai yang dah tahu atau mungkin ada masih belum tahu. Pen Quran Digital. Sesuai untuk semua, membantu anda dan keluarga anda mengaji, bertadarus & ajar anak anak mengaji. dengan Visual & video produk ni mampu menarik minat anak anak kecil untuk belajar mengaji. Senang di gunakan sebab bacaannya jelas & satu persatu. Senang la kita nak ikut. Cara penggunaan jugak senang, sebab terdapat butang2 pelbagai fungsi pada pen digital ni memudahkan anda belajar membaca Al Quran.

 Dan di sertakan bersama Al Quran yang mempunyai fungsi terjemahan, merakam bacaan, cetakkan berwarna, boleh mengawal volume & bacaan di alunkan oleh Qari2 yang di luluskan KDN.


Produk ni di jual secara set. Set yang terdapat Pen Digital Quran:


Semua tu dengan harga yang berpatutan RM199.00. Harga ni adalah harga Promo sempena Ramadhan 2015. Percuma postage & ada free gift jugak kalau anda membeli sekarang.


Ia jugak sesuai untuk di jadikan hadiah,hantaran perkahwinan. Dari korang dok buat hantaran dengan sebijik gitar karan tu adalah lebih baik list kan produk ni sebagai salah satu barangan hantaran. Bukan mahal sangat pun berbanding handbag Bonia.. Ye dak?

kalau berminat nak miliki set Pen quran Digital korang boleh lawati
FB page : Quran Digital Pen
Sms/Whatsapp myq ke 0192172510
Atau boleh menghantar mesej ke :  http://tinyurl.com/lc4nu2a

Pastikan anda berurusan dengan Abang Man sahaja ( 0192172510 ) untuk memastikan anda membuat pembelian yang selamat & tidak berisiko di tipu.

Kalau yang berkemampuan elok la simpan satu set di rumah. Kerana produk ni sangat berguna untuk memastikan kita membawa Al Quran dengan betul. Tak rugi beli, sebab produk yang membawa manafaat & tak mustahil boleh menjana pahala kalau kita gunakan dengan niat yang betul, Insya Allah.

3 comments:

  1. Eh, hari tu beli dengan sepupu akak dapat AlQuran digital aje. Takda hadiah sampingan tau. Harga pun sama...

    ReplyDelete
  2. Memang menarik.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com