BERUS GIGI DARI ARANG DISALUTI WARNA EMAS

5/30/2015 12:38:00 PM suria lekatlekit 3 Comments

Zaman dahulu petua orang tua tua supaya gigi putih berseri adalah gosok arang pada gigi sebab ini terbukti arang mempunyai kebaikkan untuk tubuh badan & kecantikkan. selain memutihkan gigi salah satu kegunaan arang untuk mengubati keracunan dalam badan.


Kebaikkan arang untuk gigi pula sifat poros pada arang membantu untuk menarik enamel yang melekat pada gigi walau dalam tempoh yang lama sekaligus membersih, mengilatkan & memutihkan gigi.

Kalau cara orang dulu - dulu serbuk arang akan di letakkan pada jari kemudian di gosok pada gigi tapi zaman dah berubah teknologi jugak dah canggih jadi arang di formulasi menjadi berus gigi yang mempunyai fungsi membersih & memutihkan gigi sama seperti mengosok gigi dengan arang.

Sebab tu colgate keluar dengan produk terbaru Berus Gigi colgate 360' Gold Charcoal yang mempunyai sentuhan warna emas dengan bulu berus arang untuk kebersihan yang menyeluruh. Berkesan menghalang pembiakan bakteria pada berus sehingga 90 hari & mampu membersihkan kotoran pada gigi.Mudah kan? Tak perlu lagi guna jari dengan serbuk arang untuk mengosok gigi semata mata nak dapat gigi bersih & cantik. Cuma perlu guna berus gigi 360' Gold Charcoal Colgate ni jer.


Selain tu.. Kalau anda beli berus gigi colgate 360' Gold Charcoal ni korang berpeluang menang 360gram emas atau kalau korang nak menang gold bar bernilai RM1800 boleh jugak cuma perlu main games mudah kat sini >> Craving to win some gold? Do not miss this opportunity to win 360g of gold!

Jadi, yang mengimpikan gigi sihat putih berseri bertukarlah kepada berus gigi colgate 360' Gold Charcoal. Insya Allah pasti buat anda tidak rasa was was lagi untuk tersenyum pada semua orang. Bukan jer nampak manis, Insya Allah menjadi pahala jika dengan niat yang betul sebab senyum kan satu sedekah.

3 comments:

  1. cantiknyer berus gigi ni. sayang nak pakai. hehehehehe.

    ReplyDelete
  2. Eh, akak pernah cuba tau berus gigi dengan arang betul. Masa kecil-kecil dululah. Saja nak buat eksperimen kotnya gigi putih berseri-seri tak payah berus berhari-hari lepas tu....

    Berus gigi yang ini memang tak pernah beli. Masih setia dengan Jordan katanya...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com