VIDEO! NAK TAHU APA WANITA KOREA NI CAKAP TENTANG MALAYSIA

1.8.15 Suria Lekatlekit 3 Comments

Selama ni kita dok tahu perempuan Malaysia je dok tergila gila kan retis korea. Histeria bila tengok retis korea datang Malaysia. Dapat naik pentas dengan retis korea terus lupa tudung di kepala katanya.. Yang kpopers tegar sangat tu elok la korang tengok video ni...


Tengok apa kata wanita korea ni pasal Malaysia.. Tak payah risau dia tak cakap korea. Dia cakap Melayu. Kalau orang Malaysia tak paham bahasa Melayu memang sedih la.. Tak guna la jadi rakyat Malaysia. Orang korea pun reti cakap melayu...

Korang nak tau apa perempuan korea ni cakap pasal Malaysia? Korang mesti tak sangka... Selama ni korang sanjung sangat retis2 korea tengok macam mana pulak pandangan orang korea pada Malaysia..

Nak tengok video tu boleh tonton kat sini >> Pandangan Wanita Korea Terhadap Malaysia <<

Moral of the story.. Banggalah menjadi warga Malaysia, budaya kita, bahasa kita, makanan kita jangan hanya pandai mengagungkan apa yang datang dari luar jer. Peace Yo! Selamat menyambut hari harga minyak turun. hehehehe

3 comments:

  1. Walaupun Malaysia dah jatuh namanya... Tapi kena la bangga juga..sbb darah daging kita lahir dan besar kat sini kan..

    ReplyDelete
  2. orang korea suka makanan malaysia...orang malaysia pulak tergila2 dengan artis korea....hahaha

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!