AWAS! HANYA UNTUK BACAAN ORANG YANG MASIH BUJANG

31.10.15 Suria Lekatlekit 0 Comments

AWAS! HANYA UNTUK BACAAN ORANG YANG MASIH BUJANG. Zaman dulu kebanyakkan orang kawen muda. Dah akil baligh jer tak lama lepas tu jodoh pun sampai la. Berbanding orang sekarang semakin ramai yang lambat kawen. Yelah... soal jodoh kita hanya merancang tapi Allah yang tentukan semuanya kan? tu salah satu sebab la.. Sebenarnya banyak jugak sebab lain kenapa orang sekarang lebih selesa hidup single.

Sumber Google

Yang mana sebenarnya berharap ada jodoh tapi jodoh tak jugak sampai sampai jangan sedih. Di sebalik kita rasa kekurangan sebab tak ada pasangan hidup yang halal banyak kelebihan orang single ni berbanding orang dah berkahwin. Sepatutnya korang rasa bersyukur walau jodoh belum sampai at least korang boleh buat banyak perkara yang orang dah berkeluarga tak boleh buat.

Sebab Allah menjadikan setiap perkara tu tiada yang sia sia. Dia melambatkan jodoh atau tidak menciptakan pasangan untuk anda di dunia mungkin ada yang lebih baik Allah nak bagi pada korang dengan hidup membujang. Jadi terus bersangka baik dengan Allah, Insya Allah seribu kebaikkan korang akan dapat.

Sebenarnya hidup bujang ni banyak nikmatnya jugak. Nikmat ni memang orang dah kawen tak boleh dapat la. Mungkin korang tak sedar ianya sedang korang nikmati tapi lepas baca artikel ni confirm korang tak rasa hidup bujang bukan satu kekurangan lagi. Tapi awas! Hanya untuk bacaan orang bujang je. Yang dah kawen di nasihatkan jangan baca nanti takut tetiba terbujang pulak merana pasangan anda tu. Inilah nikmat hidup bujang >> WARNING: Korang Confirm Akan Teringin Jadi Single Balik Lepas Tengok Ni <<

Moral of the story.. Enjoy je dengan hidup bujang tak payah sampai stress fikir pasal bujang. Sampai masa ada la jodoh. Kalau bukan di dunia mungkin di syurga. Jadi tak perlu risau. Bak kata Arwah Ayah aku.. tak perlu push soal jodoh sebab kita tak boleh tulis jodoh kita sendiri.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!