CERITA SERAM LEKATLEKIT DALAM ARTIKEL SAYS

22.10.15 Suria Lekatlekit 4 Comments

CERITA SERAM LEKATLEKIT DALAM ARTIKEL SAYS. Kalau biasa baca artikel2 di says.com maka tahulah kewujudan says ni. Dia ada relate juga dengan 8share sebab sebelum di wujudkan 8share semua artikel & iklan di letakkan kat page says.com. Tapi maybe depa rasa semak sangat kot tu yang depa pecahkan. Says.com cuma untuk artikel2 & 8share untuk iklan2 yang boleh menjana pendapatan.

Di pendekkan cerita.. ternampak tetiba dapat kat reffering site ada traffic masuk dari link says.com. Cuak jugak aku. Spy 8share ke hapa. Normally kalau pihak security 8share melawat blog ni mesti ada apa2 tak kena dengan perkongsian link 8share sebab tu walau traffic dari says pun aku cuak. Depa kan adik beradik. Manalah tau kan. Jadi aku tak suka sangat la buat spekulasi sendiri tanpa usul periksa. Satgi jadi fitnah pulak jenuh nak minta ampun katanya. hahahaha

maka edisi siasat pun bermula. Tak susah.. aku clik jer says.com. Kot2 ada apa2 yang best di link kan ke blog aku. Rupanya pasal cerita seram je. Depa ambil sumber cerita seram tu dari blog aku masukkan dalam artikel mereka yang bertajuk 10 Koleksi Cerita Hantu 'Urban Legend' Yang Menghantui Setiap Pelajar Di Asrama. Salah satu cerita seram kat di selitkan adalah dari blog aku la. Tak sangka pulak penulis says ni boleh sampai jugak kat blog picisan macam aku ni kan.


Walaupun pernah satu ketika dulu aku di sindir suka tulis cerita hantu tapi ada aku kesah?? hahahaha... aku tulis apa aku suka. Sebab aku memang suka cerita seram maka aku tulis la untuk semua yang suka baca. Yang tak suka tak ada sapa paksa letak pisau kat leher pun suruh hangpa clik blog aku. Kan?

Moral of the story.. terima kasih says sebab sudi bagi publisiti untuk blog lekatlekit.com ni. Kalau boleh lain kali bagi lagi hahaha.

4 comments:

  1. Makin banyak lah yg menjengok blog LL nanti ni..
    Popular cerita seram di Says ni LL..

    ReplyDelete
  2. congrats bukan senang ni wei ,,,, hehehe keepitup

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!