HANTU RAYA SPESIS HANTU SUKA MEROGOL WANITA

3.10.15 Suria Lekatlekit 5 Comments

HANTU RAYA SPESIS HANTU SUKA MEROGOL WANITA. Tu dia malam minggu segmen seram serik cerita pasal hantu raya pulak. Bukan bersempena hari raya korban yang lepas tapi kebetulan hari ni banyak pulak baca cerita pasal hantu raya. Macam2 kisah pasal hantu raya ada yang aku terbaca satu blog ni mula2 ingat kisah hantu raya jer tapi cerita dia mak aii... 18sx. Boleh kategori blog lucah dah tapi tetap kisahnya pasal hantu raya jugak.

Sumber Google

Kebanyakkan kisah pasal hantu raya yang aku baca banyak cerita pasal kena rogol dengan hantu raya. memang hantu raya ni spesis gila seks gamaknya. Terlebih ubat kuat ke hapa tak tau la. Tapi cerita di rogol hantu raya bukan cerita mitos tapi memang banyak kejadian macam ni berlaku. Mangsa dia  tak semestinya orang yang bela hantu raya tu jer.. Malah sesiapa saja boleh jadi mangsa. Orang yang bela hantu raya, selalunya anak bini depa la jadi mangsa hantu raya memuaskan nafsu serakah. Sebab dia ada kelebihan menjelma macam rupa tuan dia, yang bahaya bini tuan dia la. Kadang2 tak sedar yang di layan tu hantu raya suami dia. Ada cerita yang aku baca kisah seorang wanita kematian suami tapi katanya walaupun suami dia  dah meninggal tapi sentiasa ada dengan dia setiap hari. Nafsu seks suaminya jugak jadi luar biasa sampai tak kira masa dia nak ehem hem.. siang ke malam ke dia on je. Pada mulanya dia suka la kan.. Yelah, mungkin dia tak boleh terima hakikat suami dia dah meninggal dunia. Tapi bila berlarutan benda macam tu agak lama dia jadi semakin lemah. Walau dia tak mampu nak layan nafsu jelmaan suami dia tu dia tetap di paksa buat jugak sampai rosak la alat sulit dia. Katanya sampai hilang deria kat tempat tu.  Jenuh jugak berubat nak halau hantu raya yang menjelma dalam rupa suami perempuan tu. Sebab hantu raya tu katanya pernah di bela arwah suami dia dulu. Jadi kisah ni hope jadikan pengajaran yer. Jangan nak bela hantu raya sangat. gamak takde benda nak bela.. meh bela aku. hahahaha

Hantu raya selain selalu melakukan jenayah rogol secara ghaib dia juga pakar menyamar. Dia boleh menjelma seperti rupa tuan yang bela dia sebab tu orang yang bela hantu raya ni walau depa tak ada pun kat tempat tu tapi orang sentiasa nampak kelibat depa kat situ. Kadang2 orang tu dah mati pun orang boleh nampak dia ada lagi. Mungkin sebab hantu raya dia masih tak ada pewaris la kot.

Ciri - ciri hantu raya yang selalu orang cerita ni badan dia besar, berbulu & memang tak hensome la. Tengok pun takde selera nak buat laki katanya apatah lagi bernafsu dengan dia hahahahaa. tapi dia pulak suka bernafsu dengan manusia.

Hantu raya boleh di lemahkan dengan cara menggunakan lada kering, garam dan arang sahaja. Setiap batang lada patahkan tiga bahagian dengan bacaan Al-Fatihah setiap satu dan sebanyak 40 batang lada kering diperlukan (jadi 120 batang kecil). Bacakan ayat Kursi sebanyak 33 kali dan hembuskan keatas air. Renjis air ini ke atas garam dan arang tadi. Kemudian gunakan arang ini untuk menghidupkan api di atas dupa. Letakkan sedikit lada dan garam sedikit demi sedikit sehingga habis. Masa yang sesuai dari pukul 6.00 petang sehingga habis lada di bakar. Hantu raya akan lari atau mengakibatkan dia cedera disebabkan oleh gas lada ini. Tu cara amalan orang orang melayu la. Cara amalan orang2 india ke cina ke singh ke hapa aku tak tau la pulak. hahaha. Tapi melalui rawatan Islam dengan ayat qursi mampu menyembuhkan sakit dari gangguan jin.

Moral of the story.. Spesis hantu raya ni kira spesis hantu paling gatal & gila seks la berbanding hantu hantu lain. Almaklum la hantu jantan. hahaha

5 comments:

  1. Haha..teruk betul hantu raya ni.. naik seram plak baca..huhu

    ReplyDelete
  2. Sis mana2 link kan, setkan untuk open new tab.. so xdela page/artikel ni switch ke link yg kita klik.. ke sis ada sbb lain? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. link cerita tu dah x ingat. takde bookmark. banyak artikel tadi baca. hahaha

      Delete
  3. Menakutkan plak. Naseb baik ambe laki-laki. Mana leh takut antu.

    ReplyDelete
  4. Hantu raya ni kriteria sado jugak gaknye kan? Hehehehehe.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!