PENYANYI ZAMANI LARI DARI RUMAH PENGASIH TANPA BAWA MYKAD

17.10.15 Suria Lekatlekit 3 Comments

PENYANYI ZAMANI LARI DARI RUMAH PENGASIH TANPA BAWA MYKAD. Dah kenapa pulak  zamani ni melarikan diri dari rumah pengasih sehelai sepinggang sampai mykad pun tak bawa ni? Apa masalahnya pulak dah elok2 jalani pemulihan kat situ. Ada masalah dalaman ke? Terkejut juga baca berita tentang ni. Yelah.. semua peminat harap zamani pulih dari ketagihan dadah ni tak habis sesi pemulihan dah larikan diri.

Sumber harian Metro

Tapi mungkin juga Zamani ada alasan lain kenapa dia berbuat demikian cuma harap tak ada apa apa yang buruk berlaku keatas zamani. Sebab cara dia melarikan diri tu pelik sampai mykad pun tak bawa. Tergopoh gapah sangat tu. Menurut harian metro zamani melarikan diri dengan menaiki kereta putih. Laporan polis dah di buat oleh pengetua rumah pengasih katanya risau kalau2 dia di culik ke hapa.

Hope kalau zamani sendiri yang melarikan diri balik la kerumah pengasih. ramai mungkin risaukan keselamatan zamani. Apapun masalah yang berlaku harap dapat di selesaikan dengan cara baik. Yelah kita tak tahu apa masalah dia kat situ kan?

**Yang ada masalah dengan tumit kaki meh tengok sini >> Tak malu lagi pakai kasut nampak tumit <<

3 comments:

  1. Kalau tak diculik, kira Alhamdulillah la kan...risau kalau diculik jerk. Dah la sekarang macam-macam kes penjualan organ manusia tak selesai lagi.
    Ambe cuba tak nak pikir yang negatif berkenaan tindakan beliau. Cuba bersangka baik dan doakan yang terbaik untuk beliau.

    ReplyDelete
  2. Moga dipermudahkan urusan dia... Mesti ada sebab la tu..

    ReplyDelete
  3. takkan senang2 nak lari. mesti ada sebab ni

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!