AHLI KELUARGA SAHKAN SITI NURHALIZA HAMIL 2 BULAN

13.11.15 Suria Lekatlekit 6 Comments

AHLI KELUARGA SAHKAN SITI NURHALIZA HAMIL 2 BULAN. haritu ada baca jugak gosip katanya Dato Siti Nurhaliza, penyanyi no 1 negara ni mengandung tapi Dato siti sendiri menafikan khabar tersebut. So, aku anggap usik2 manja pihak media je la. Tapi bila terbaca satu artikel dari beautifulnara tadi yang katanya ada ahli keluarga dato siti mengesahkan memang dia mengandung.. cuma sebab kandungan terlalu awal mungkin depa tak nak hebahkan dulu. yelah.. pantang orang tua tua ni.. Kalau awal2 mengandung elok jangan canang sangat. Sebab usia kandungan macam tu masih belum kuat. Macam2 boleh berlaku.


Mesti happy giler Siti Nurhaliza kan? Lama tu tunggu saat2 macam ni.. Orang yang tunggu kehadiran cahaya mata dalam masa yang lama je tahu perasaannya. Orang bunting pelamin bagai.. feel dia takkan sama dengan orang yang kawen bertahun tahun baru dapat merasa nikmat mengandung ni. Selama ni depa pendam je rasa sedih bila dengar khabar gembira orang nak dapat anak.. Bohonglah bagi mana2 pasangan yang dah kahwin tak rasa sekumit pun cemburu pada orang yang rezeki anak dia awal kecuali depa memang tak pernah berniat untuk ada anak.

Sumber Beautifulnara

Nak bayangkan macam mana Dato siti lepas dapat anak nanti.. Rasanya macam jauh lagi perjalanan dia tu. Tapi adakah Dato Siti akan memewahkan anak dia macam Che Ta. emas berkepok2.. intan berlian bagai?? Hak masing2 nak besarkan anak macam mana ikut kemampuan dia. Mana boleh tegur.. satgi dia jawab duit aku, suka hati aku kita dah tak ada ayat nak reply katanya.

Apapun Dato siti nanti nak bersalin jangan lupa bawa semua barang2 ni tau termasuk telefon. Kalau dulu2 orang bersalin telefon tu tak penting tapi tidak lagi zaman sekarang. Nak tau kenapa mesti ada telefon ketika hendak bersalin meh baca ni >> 15 Barang Yang Wajib Bawa ketika hendak bersalin termasuk telefon <<

Tahniah untuk Dato Siti Nurhaliza.. Moga perjalanan mengandung tu di permudahkan sehingga hari ketibaan cahaya mata.

6 comments:

  1. Alhamdulillah akhirnya penantiaan.. haha.. kalau lelaki tak ada maknenya lah emas kepok kepok mungkin kereta BMW haha

    ReplyDelete
  2. syukur dan tumpang happy kalau betol ct hamil...sian ct dia pon manusia biase cam kite gak mesti mengharapkan zuriat sendiri kan...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, tahniah dato Siti.. Semoga segalanya berjalan dengan lancar

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!