GAMBAR! DAH NAMPAK BABY BUMP DATO SITI NURHALIZA

24.11.15 Suria Lekatlekit 8 Comments

GAMBAR! DAH NAMPAK BABY BUMP DATO SITI NURHALIZA. Walaupun masih tidak mengiyakan dirinya tengah mengandung tapi tak jugak menafikan. Tapi siti nurhaliza memang tak dapat nak nafikan dah bila tersebar sekeping gambar yang dah nampak perut dia yang semakin membesar. Ya Allah awat aku pulak teruja lebih ni.. Macam aku pulak kawen bertahun tahun tak dapat anak. Jangan Marah la.. Aku memang suka tumpang happy orang lain.


Tak tau kot2 Dato Siti nak cakap penampakkan tumbesaran perut & badan dia tu sebab gemuk pulak. Tapi nampak susuk tubuh dia memang dah macam orang mengandung. Rasanya Dato Siti pun dah tak nak sembunyikan kandungan dia kot.. cuma dia tak bagi kenyataan untuk perkara tu je. Alah.. kalau memang dah mengandung sampai masa bersalin jugak kan.

Sumber beautifulnara

Apapun kita doakanlah yang terbaik untuk beliau. Dia nak nafikan atau mengaku tu hak dia la.. Mungkin dia ada alasan tersendiri kenapa masih tak nak mengaku dia mengandung. Yang pasti bukan sebab tak yang baik.. Sebab mungkin untuk kebaikkan dia yang tengah mengandung. Apapun.. tu la bukti cinta Dato Siti & Dato K. Kita yang rasa tak mampu nak buktikan cinta kat pasangan masing2 dengan cara memengandungkan diri cuba tunjukkan rasa cinta dengan cara macam ni >> Ini Cara Paling Awesome Nak Tunjuk Rasa Cinta Pada Pasangan Yang Mungkin Korang Belum Pernah Cuba <<

Ya Allah tak sabar pulak nak tengok anak Dato siti ni. Mesti putih gebu macam mak bapak dia jugak kan?

8 comments:

  1. Tentu comel anak dato' siti nanti kan Suria..
    Akak pun teruja sama..
    Semoga selamatlah sehingga melahirkan anaknya nanti..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..apa pun situasinya kita sama2 doakan yang baik2 untk mereka suami isteri..yang belum berjaya untuk hamil walau sudah berusaha bertawakkallah sentiasa..

    ReplyDelete
  3. mak saya kata, tgk hidung pun tau dah mengandung hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? orang tua2 ni kadang tengok denyutan nadi bawah leher tu pun depa tau mengandung ke tidak..

      Delete
  4. Alhamdulillah...moga ibu dan anak dlm kandungan sehat2 belaka

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!