GAMBAR! DAH SAH MARIA FARIDA BERGELAR ISTERI MERANGKAP DATIN

26.11.15 Suria Lekatlekit 8 Comments

GAMBAR! DAH SAH MARIA FARIDA BERGELAR ISTERI MERANGKAP DATIN. tak lama haritu kecoh kat Melodi katanya maria farida ni penyebabkan kemusnahan rumahtangga seorang datin. Tapi maria Menafikan tuduhan tu & datuk merangkap bekas suami datin tu pun menafikan. Katanya dia ceraikan si datin tu sebab perangai buruk dia sendiri bukan pasal Maria Farida yang putih gebu langsing, montok.. terlentok lentok sambil cakap.. Jaga baik baik... hahaha. Tapi perjalanan jodoh tu dah tertulis... Maka yang tertulis jodoh dengan bekas datin tersebut sampai setakat tu kini jodoh baru dato tu dengan datin baru maria farida. Siapa salah siapa bersalah.. Biarlah. Itu bukan masalah kita. hahahaha


Orang cantik ni walau berusia pun tetap nampak cantik. yelah.. dah cantik pandai jaga badan, pandai jaga muka maka kekal la cantik. Kalau di lahirkan cantik pun tak pandai jaga semua tu tetap nampak selekeh. Orang tak cantik pun kalau pandai berhias cantik jugak. Kuasa makeup boleh ubah beast jadi beauty ok! Sebab kecantikkan itu hak milik semua insan.

Alahai.. terbebel pulak. ye ye aku paham korang nak tengok gambar Datin Maria Farida dalam busana majlis akad nikah dia. Ok ok.. Ni aku pinjam je dari beautifulnara tapi beautifulnara pun pinjam jer dari Ig Fasha Sandha. Sharing is caring katanya... hahaha..

Meh la cuci2 mata yang berhabuk tu tengok gambar cun melecun makcun makcun maria farida ni. Nasib baik bukan azhar sulaiman pengantin lelaki kalau tak mesti adegan dalam filem bisikan cinta jadi realiti. Ops... jangan jadi gosip pulak.

Sumber Beautifulnara

lepas ni boleh la Datin Maria Farida & dato pergi honeymoon & buat perkara2 sweet macam ni >> Ni cara paling sweet Nak Luahkan Perasaan Cinta << Almaklum la pengantin baru tak kira tua muda kalau baru kawen tu memang kencing manis hari hari la. hahahaha

Apapun selamat pengantin baru & jaga baik baik.. Jangan over lentok sangat datin yer nanti patah pinggang kesian datuk. hehehehe

8 comments:

  1. Membina istana dari kehancuran orang lain apa la ertinye....hanya Allah je yg mengetahui...selamat pengantin baru buat dia dan pasangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita tak tahu cite disebalik cite
      jodohkan...doakan aje yang terbaik

      Delete
  2. Alahai cunnye..tapi napela pi kawin dengan dato yang tua2 ni..depa ni kan banyak penyakit..kang kene stroke naya je nak menjaga..huhu...

    http://prettyvrach.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Kalau dah itu jodohnya.
    Kita doakan ajelah semoga berbahagia hingga ke Jannah

    ReplyDelete
  4. Selamat berbahagia kpd Maria farida Dan pasangan

    ReplyDelete
  5. wahhhh, dah kahwin jugak. elok sangat laaa. dah jodoh diorang, nak wat camne kan. hehehe

    ReplyDelete
  6. Membaca kisah mereka bertiga ni akak rasalah semua pun bersalah. Si Karen macam ni punya perangai, Si Maria macam ni pulak dan si Datuk of courselah, pucuk dicita ulam muda mendatang, siapa yang tak sujud syukurkan!

    Tapi apa-apa pun biarlah mereka diselubungi misteri siapa yang durjana sebenarnya kita ni sebagai pemerhati selebriti bukan tau pun hujung pangkal cerita. Main serkap jarang jerk ni ^_^

    Tahniahlah Datin Maria dapat juga kahwin dengan Datuk. Ex Datin Karen pun janganlah susah hati, kalau setakat datuk macam ni, banyak lagi di pasaran antarabangsa. Belajarlah meliuk lentuk macam Maria ni, jangan harapkan botox jerk!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!