JANGAN BIARKAN 2015 BERAKHIR TANPA BUAT PERKARA NI

24.12.15 Suria Lekatlekit 1 Comments

JANGAN BIARKAN 2015 BERAKHIR TANPA BUAT PERKARA NI. Salam Maulidur rasul buat semua. Cuti lagi la bagi mereka yang bekerja. Time2 cuti macam ni la nak habiskan masa berkualiti bersama anak anak. alang2 cuti sekolah masih ada beberapa hari lagi kan.


Kalau budak2 dulu sebelum wujudnya gadget elektronik memang cuti sekolah banyak je aktiviti outdoor dengan kawan kawan. Budak kampung macam aku selain main.. ada la pergi memancing la, hiking bukit kat kampung & banyak selain tengok kartun kat tv. Tapi budak2 sekarang selagi mak bapak tak merancang aktiviti luar rumah.. selagi tu dia terperuk dalam rumah mengadap tv, tablet & smartphone je la..

Kesian kan zaman kanak kanak sekarang.. Nak keluar sendiri jenayah banyak sangat. Kena jugak tunggu mak bapak yang bawa keluar walau nak ke padang permainan yang tak jauh dari rumah. Bersempena cuti Maulidur rasul esok pula orang dah start cuti untuk christmas elok la korang buat benda ni dengan anak anak >> Jangan Biarkan 2015 Berakhir Untuk Korang Sekeluarga Macam Tu Je. Cuba 7 Idea Epik Ini! << Rugi biarkan 2015 berakhir tanpa buat aktiviti ni dengan anak anak.

Mesti anak anak korang suka & menjadi sejarah terindah dalam hidup dia kalau dapat buat semua tu dengan orang2 tersayang. Benda tu mungkin menjadi cerita kenangan yang akan di ceritakan dari satu generasi ke generasi katanya. Yelah.. Indah sangat katanya. heheehe

1 comment:

  1. Masa cuti sekolah inilah waktu terbaik untuk bawa keluarga ke tempat yang menarik dan bersejarah.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!