KELIBAT SERAM DISISI BARANG KES BUNUH DIRI DALAM BALAI POLIS

12.12.15 Suria Lekatlekit 6 Comments

KELIBAT SERAM DISISI BARANG KES BUNUH DIRI DALAM BALAI POLIS. Semalam cerita pasal anak patung misteri kat Airport hari ni kita cerita seram kat balai polis pulak. Apa.. Ingat hantu takut ke dengan polis walau depa ada pistol. Tak heran setakat pistol tu katanya.. Polis pun takut dengan depa hanya tunjuk kelibat jer.. Kau hado, kata hantu. hehehe

Gambar sekadar Hiasan. Carian Google

Cerita berkisahkan seorang polis yang handle satu kes bunuh diri melibatkan seorang wanita. Selepas ke tempat kejadian semua barang2 bukti kes bunuh diri tu di bawa balik ke balai la untuk siasatan. Termasuk la tali curtain yang di gunakan untuk mengantungkan diri tu.

Barang2 kes tersebut di letakkan di satu sudut. Sudut mana kat dalam balai tu tak pulak di terangkan secara jelas.. Penting sangat ke cerita pasal sudut tu kan sampai hangpa nak tau jugak. hahaha.. Lupakan sudut tu kita ke sudut yang lain pulak. Nak di jadikan cerita datang seorang polis wanita ni.. Pegang tali tu. Sambil puji cantik katanya. Sapa la gamaknya punya kes.. Almaklum perempuan.. Kalau tengok benda cantik tak dapat ambil dapat pegang pun jadila. Lumrah.. perempuan memang sukakan kecantikkan katanya. Dah pegang lepas tu dok goyang2 pulak tali tu.

Anggota polis lelaki yang perhatikan perempuan tu.. hanya terkaku diam. Masing masing mula rasa seram.. Nak2 lagi tak semena mena dengar anjing melolong.. Pakat berdiri tegak bulu roma bersedia untuk nyanyi lagu negara ku katanya. Polis wanita yang pegang tali tadi tu.. terus letak balik. Terus lari peluk seorang lagi polis wanita kat situ.

Salah seorang polis wanita kat situ cerita yang dia nampak susuk tubuh seorang perempuan betul2 ada sebelah tali tersebut. Yang lain2 tak nampak tapi memang rasa seram semacam seolah2 ada sesuatu kat situ. Sebab keadaan semakin menyeramkan.. salah seorang anggota polis ajak semua masuk dalam satu bilik. Masing2 tekad tak akan keluar dari bilik tu sampai siang walaupun telefon berdering tak henti2.. bunyi kertas di selak atau bunyi perabot di ubah. Gamaknya malam tu kalau ada orang awam nak laporkan apa2.. semua call tak berjawab la yer sebab polis bertugas kat balai malam tu semua takut hantu. Hahahaha

Keesokkan harinya.. walau barang kes bunuh diri tu di pindahkan ke tempat lain tapi semua mereka masih merasa seram & ada sesuatu. Maybe sebab takut sangat kot. - Sumber Cari -

Moral of the story.. Walaupun kita tengok polis kadang2 nampak hero membenteras kes2 yang katanya sedang menyeramkan negara macam ni >> Sanggup ke korang duduk kat Malaysia kalau 6 benda menyeramkan ni berlaku? Risaunya! << tapi bila melibatkan gangguan mistik tak semua polis berani jugak. hehehe. Biasa la.. polis pun manusia, ye dak. Peace!

6 comments:

  1. Betul..siapa pun..manusia tetap manusia tetap ada rasa takut..sedih..marah..

    ReplyDelete
  2. erm... akak selalu tgk polis ni gagah berani... tp akak tak kisah sangat karekter polis ni, sbb akak pikir polis ni sama jer cam kita.... mmg klu bak mistik ni mmg tak kuar bilik la... akak masa keje handle citer seram dulu pun tak kuar bilik sampai subuh... haha... duk tgk jam jer bila nak pagi...

    ReplyDelete
  3. cuba bayangkan kalau kita berada di tempat dia...

    org laen xnampak

    lawat sinie

    ReplyDelete
  4. Memang polis pun manusia kan, so ketakutan tu pasti ada

    ReplyDelete
  5. nasib baik ramai2..kurang sikit rasa seram tuuu..huhu

    ReplyDelete
  6. Oh, ingatkan abang-abang polis semuanya gagah perkasa jiwa dan raga rupa-rupanya ada juga takut dalam hati ekkkk....

    Akak yang baca pun ada sedikit bulu roma meremang sebab tengah membayangkan situasi masa tu. Macam nilah baru seram melekat lekit tau ^_^

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!